کدخبر: ٦٤٤٤
۲۷ فروردین ۱٤۰۱ ساعت ۱۳:۰۷

انسان سازی یکی از مهم ترین وظایف آموزش و پرورش است

انسان سازی یکی از مهم ترین وظایف آموزش و پرورش است
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان سازی یکی از مهم ترین وظایف آموزش و پرورش است، گفت: سیاست در آموزش و پرورش جایگاهی ندارد و مدیران باید بدون زد و بند سیاسی به وظایف خود بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، «محمدعلی واقعی» امروز (۲۷ فروردین) در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش زیرکوه اظهار داشت: معلمین ما در دوران کرونا به صورت جهادی کار کردند و از تمام توان و جان و مال خود برای تدریس و آموزش دانش آموزان گذاشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه حرکت آموزش و پرورش سیال و رو به جلو است، گفت: در همه افتخاراتی که در مجموعه آموزش و پرورش کسب می شود همه ی معلمان نقش دارند.

وی بیان کرد: در آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه روند رو به رشدی را شاهد هستیم و این روند رو به رشد امیدواریم ادامه داشته باشد.

واقعی با اشاره به اینکه جامعه و مخاطب ما دانش آموزان هستند، افزود: اعتقاد ما بر این است که باید به وظیفه خود یعنی انسان سازی درست عمل کنیم چون قرار است تمدن بشری به دست همین دانش آموزان رقم بخورد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه سیاست زدگی هیچ جایگاهی در مجموعه آموزش و پرورش ندارد، ادامه داد: از مدیر جدید در شهرستان زیرکوه انتظار داریم فارغ از زد و بندهای سیاسی کار خود را انجام دهد.

پایان خبر/

آخرین مطالب