کدخبر: ٦۰۹٦۱
۲٦ بهمن ۱٤۰۲ ساعت ۱۰:۲٤
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد؛

رشد ۴۱درصدی کمک‌های حامیان طرح‌ اکرام ایتام در خراسان‌جنوبی

رشد ۴۱درصدی کمک‌های حامیان طرح‌ اکرام ایتام در خراسان‌جنوبی
بیرجند-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی از رشد ۴۱ درصدی کمک حامیان طرح اکرام ایتام در استان طی ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش نسیم خاوران به نقل از  خبرنگار مهر، محمد عرب صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری حامیان طرح اکرام ایتام ۶۶۳ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال به فرزندان طرح ایتام و محسنین کمک کردند که به نسبت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد رشد داشته است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی در این مدت واریزی حامیان طرح اکرام ۳۰۷ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال و واریزی حامیان طرح محسنین ۳۵۵ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال بوده است.

وی ادامه داد: ۱۰ هزار و ۲۴۸ نفر فرزندان ایتام و محسنین مورد حمایت این نهاد هستند که ماهیانه توسط حامیان معنوی خود در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی مساعدت می‌شوند.

عرب تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین را ۳۸ هزار و ۷۱ نفر اعلام کرد و افزود: سرانه واریزی فرزندان ایتام ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و سرانه واریزی فرزندان محسنین ۴ میلیون و ۵۵۵ هزار ریال به صورت ماهیانه است.

وی با قدردانی از همراهی کمک‌های خیران و حامیان در این طرح به روش‌های غیرحضوری برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره و خاطرنشان کرد: نیکوکاران می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ آمادگی خود را برای شرکت در این طرح و حمایت از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین اعلام کنند.

مدیرکل کمیته امداد(ره) تصریح کرد: همچنین مراجعه به سایت ekram.emdad.ir از دیگر روش‌های ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین است.

آخرین مطالب

پربیننده ترین ها