کدخبر: ٦۰۹۵۹
۳۰ آذر ۱٤۰۲ ساعت ۱۰:۱۸
مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی مطرح کرد؛

هدیه «محسن چاووشی» برای آزادی ۱۵ زندانی خراسان جنوبی

هدیه «محسن چاووشی» برای آزادی ۱۵ زندانی خراسان جنوبی
بیرجند-مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: «محسن چاووشی» برای آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد خراسان جنوبی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اهدا کرد.

به گزارش نسیم خاوران به نقل از خبرگزاری مهر غلامرضا حسین پور صبح پنج شنبه به خبرنگاران با اشاره به برخی از سنت‌های نیک در آستانه شب یلدا اظهار کرد: بر همین اساس یکی از خوانندگان نام آشنای کشور آقای «محسن چاووشی» زمینه آزادی ۱۵ زندانی خراسان جنوبی را فراهم کردند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه این آزادی زندانیان با اهداء مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از سوی آقای چاووسی فراهم شد، گفت: طبق احادیث رسیده از معصومین (ع) محبوب‌ترین مردم نزد خداوند کسی است که خانواده‌ای را شاد کند که بی شک یک مصداق آن آزادی یک زندانی گرفتار است.

حسین پور افزود: با آزادی یک زندانی که سرپرست خانواده و یا مادر خانواده‌ای است از وقوع یک حادثه تلخ‌تر برای فرزندان آن خانواده جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به این نکته که میزان بدهی ۱۵ زندانی معادل ۴ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال بوده است، یادآور شد: امیدواریم این سنت خیر و حسنه در بین مردم خیر خراسان جنوبی همچنان ادامه داشته باشد تا دل فرد گرفتار و خانواده او شاد شود.

آخرین مطالب