کدخبر: ٦۰۹۰۱
۰۱ دی ۱٤۰۲ ساعت ۱۸:۵٤
فردا؛

پیکر مطهر شهدای آجا در خراسان جنوبی تشییع می شود

پیکر مطهر شهدای آجا در خراسان جنوبی تشییع می شود
مراسم تشییع و تدفین دو تن از شهدای والامقام آجا، شهیدان حمیدرضا خسروی و علی حسن زاده فردا شنبه (۲ دی) با حضور باشکوه مردم شهیدپرور این استان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، مراسم تشییع و تدفین دو تن از شهدای والامقام آجا در خراسان جنوبی با حضور باشکوه مردم شهیدپرور این استان برگزار می شود.

پیکر پاک و مطهر شهید حمیدرضا خسروی و شهید سروان علی حسن زاده فردا شنبه دوم دی ماه بر روی دستان مردم بیرجند و آرین شهر تشییع خواهد شد و در آرامگاه ابدی خود به خاک سپرده می شوند.

مراسم تشییع و تدفین شهید حمیدرضا خسروی همزمان با برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین روز شنبه دوم دی ماه ساعت ۱۲:۳۰ از محل هیئت ابوالفضلی به سمت مزار مطهر شهدا برگزار خواهد شد.

پیکر پاک و مطهر شهید سروان علی حسن زاده نیز در این روز ساعت ۸ صبح بر روی دستان مردم شهرستان آرین شهر از محل حسینیه صاحب الزمانی به سمت گلزار مطهر شهدا تشییع خواهد شد.

گفتنی است؛ در جریان تمرین صحرایی یکی از یگان‌های منطقه جنوب شرق نیروی زمینی و در مرحله پاکسازی منطقه تمرین از مهمات عمل نکرده، در اثر انفجار این مهمات، شهید حمیدرضا خسروی از بیرجند، شهید علی حسن زاده از قاین و سرباز شهید علی درودی از کرمان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

تمرین صحرایی یگان‌های نیروی زمینی ارتش به منظور ارتقای توان رزمی به عنوان یکی از برنامه‌های مصوب به‌شمار می‌آید که به‌طور معمول در طول سال و در مناطق مختلف با مهمات جنگی برگزار می شود.

پایان خبر/

آخرین مطالب