کدخبر: ٦۰۸۹۸
۲۲ آذر ۱٤۰۲ ساعت ۱۵:۱۷
مدیرعامل شرکت تعاونی تجاری سید جعفر محمودی مطرح کرد؛

کاهش 30 درصدی هزینه های ساخت مسکن در شرکت تعاونی تجاری سید جعفر محمودی

کاهش 30 درصدی هزینه های ساخت مسکن در شرکت تعاونی تجاری سید جعفر محمودی
مهندس محمودی گفت: شرکت تعاونی تجاری سید جعفر محمودی با حدف واسطه ها در ساخت مسکن توانسته 30 درصد هزینه های مسکن را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نسیم خاوران- سید جعفر محمودی در بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته اظهار داشت: شرکت تعاونی تجاری سید جعفر محمودی از ابتدای سال 1402 آغاز به فعالیت کرده است.


مدیرعامل شرکت تعاونی تجاری سید جعفر محمودی گفت: این شرکت متشکل از شرکت مجری، بیمه، آسانسور، مصالح فروشی ، سنگ نما وآجر نما، پنجره وشیشه، لوازم تاسیسات مکانیکی، شرکت بازرگانی جهت ورود ماشین آلات سنگین لودر میکسر وجرثقیل است.

 

وی ادامه داد: این شرکت، تنها شرکت تعاونی مسکن است که جهت کاهش هزینه ها، در محل پروژه بتن را توسط ماشین آلات میکسربتن  آماده می کند و در همان جا مورد استفاده قرارمی‌گیرد و وابستگی را برای تامین بتن از بین برده است.


مدیرعامل شرکت تعاونی تجاری سید جعفر محمودی ادامه داد: مصرف کننده اصلی و بیشترین مشتریان ما اعضای شرکت تعاونی ها هستند که عملا با حمایت و اعتماد آنان به ما، موجبات یک معامله دو سر برد می شود هم اعضاء با کمترین قیمت صاحب مسکن می شوند و هم ما می توانیم خدمات گسترده تر و با کیفیت تری به آنان ارائه بدیم و منافع طرفین مرتفع میگردد. ما با حذف واسطه ها راه شروع و مقصد را کوتاه کردیم وعملا رویاهایشان را به واقعیت میرسانیم.

 

محمودی گفت: در بخش ساختمان هر کارفرما می بایست به دنبال چندین پیمانکار باشد این مشکل مهمترین موضوعی  بود که به ما انگیزه ورود به صنعت ساختمان داد؛ با راه اندازی این شرکت این معضل رفع شد.

 

به گفته محمودی، اولین و تنها شرکت تعاونی تجاری هستیم که در زمینه مسکن با هدف اشتغالزایی و تکمیل زنجیره ساختمانی با بهره گیری از تکنولوژی های جدید گام برداشته ایم. 

 

وی افزود: با همکاری با شرکت های دانش بنیان به دنبال ارائه خدمات نوین با کیفیت عالی و البته هزینه مناسب تر در جهت استفاده شهروندان برآمده ایم که لایق بهترین ها هستند. 

 

وی با بیان اینکه مسکن به عنوان نیاز اساسی بشر محسوب می شود و اکنون که قیمت های تمام شده  با توجه به تورم موجود برای برخی از شهروندان یک معضل به شمار می رود برای اینکه درجهت رفاه حال همشهریان قدمی برداریم با تاسیس شرکت تعاونی تجاری سیدجعفر محمودی راهی هموار و سهل را پیش روی متقاضیان مسکن می گذاریم، ادامه داد: با ارائه خدماتی ارزنده قیمت واحدهای مسکونی را کاهش می دهیم.

 

این فعال حوزه مسکن استان خراسان جنوبی تصریح کرد: به عنوان مثال با همکاری با شرکت تعاونی مسکن نیروهای مسلح تعاملی تنگاتنگ داریم که در پروژه انقلاب واحدهایی با متراژ ۱۰۰ تا ۱۵۰ متری  در دست اقدام داریم که با وجود اینکه زمین ملکی هست دارای وام ۳۰۰ میلیون صفر درصد و ۴۰۰ میلیون وام طرح اقدام ملی مسکن بوده که متقاضی می تواند با ۵۰۰ میلیون آورده اولیه و پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان اقساط در طول مدت چهار سال صاحب واحد مسکونی ۱۰۰متری شود این در حالیست که ما تا پایان بهمن ماه ثبت نام واحدها را در دفتر تعاونی که در شعبانیه نبش بقیه الله ۴۰ است، انجام می دهند و فرصتی بسیار استثنایی دارد چرا که به ازای هر واحد ۷۰۰میلیون تسهیلات به مشتریان تعلق می گیرد.

آخرین مطالب