کدخبر: ٦۰۸۸۰
۰۳ شهریور ۱٤۰۲ ساعت ۱۲:٤۹
طی هفته دولت صورت می گیرد؛

افتتاح ۵۰ پروژه در حوزه های راهداری و فنی و راه روستایی خراسان جنوبی

افتتاح ۵۰ پروژه در حوزه های راهداری و فنی و راه روستایی خراسان جنوبی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از افتتاح ۵۰ پروژه در حوزه های راهداری و فنی و راه روستایی با اعتبار هزینه شده 3679میلیارد ریال طی هفته دولت در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران، اسداله جلال زاده از آمادگی این اداره کل برای افتتاح پروژه ها در هفته دولت در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۵۰ پروژه در حوزه های راهداری و فنی و راه روستایی با اعتبار هزینه شده 3679 میلیارد ریال به بهر برداری خواهد رسید.


وی با اشاره به اینکه این پروژه ها در حوزه راهداری ۳۷ پروژه است افزود: پروژه های حوزه راهداری شامل ۲۶پروژه نگهداری راه ها با اعتبار هزینه شده 2601 میلیارد ریال، 2 پروژه ایمنی و حریم راه با اعتبار هزینه شده 136 میلیارد ریال و 9 پروژه نگهداری ابنیه فنی راه با اعتبار هزینه شده 221 میلیارد ریال است.


مدیرکل راهداری به ۱۳ پروژه حوزه فنی و راه روستایی اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه فنی و راه روستایی نیز ۴ پروژه ساخت راه روستایی بطول 21 کیلومتر ساخت راه روستایی با اعتبار هزینه شده ۶۲۰ میلیارد ریال ، 5 پروژه اداره فنی و نظارت با اعتبار هزینه شده ۸۶ میلیارد ریال و 4 پروژه اداره مدیریت راه ها با اعتبار هزینه شده 18 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

 

 

آخرین مطالب