کدخبر: ٦۰۸٦۸
۱٦ آذر ۱٤۰۲ ساعت ۱۸:۵۲
مدیر عامل مرکز نوآوری و توسعه تعاون خراسان جنوبی عنوان کرد:

حمایت از 20 شرکت نوآور تولیدی در مرکز نوآوری استان 

حمایت از 20 شرکت نوآور تولیدی در مرکز نوآوری استان 
علی آبادی گفت: 20 شرکت فناور و نوآور تولیدی در حوزه های صنایع دستی، ساختمان سازی، فناوری اطلاعات، مجتمع های تولیدی پوشاک، الکترونیک و کشاورزی تحت پوشش این مرکز است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نسیم خاوران-  مهندس عارف علی آبادی افزود: مرکز نوآوری و توسعه تعاون خراسان جنوبی (منتا) زیر نظر و سیاست های وزارت تعاون بوده و از سال گذشته در برخی شهرستان ها که شرایط لازم را داشتند، راه اندازی شده است. 
مدیر عامل مرکز نوآوری و توسعه تعاون خراسان جنوبی ادامه داد: این مرکز در فضایی به وسعت هزار متر در استان با رویکرد توانمندسازی، توسعه کسب و کارهای خرد، تولیدی ها و مجموعه های فناور و نو آور فعال است. 


وی ادامه داد: 20 شرکت فناور، نوآور و تولیدی در حوزه های صنایع دستی، ساختمانی، فناوری اطلاعات، مجتمع های تولیدی پوشاک، الکترونیک و کشاورزی با هدف توسعه بازار و ارزش افزوده تحت پوشش مرکز هستند.  


 وی با اشاره به ارایه آموزش های لازم مارکتینگ به15 گروه افزود: دو مدل ایجاد زنجیره ارزش، در صنایع دستی و در شرکت های فناور پیگیری می شود و امید است این دو مدل تا پایان سال عملیاتی شود. 


مدیر عامل مرکز نوآوری و توسعه تعاون خراسان جنوبی گفت: تعاونی ها هفت نفر عضو دارند که به نوعی در هر تعاونی برای سه نفر و به صورت میانگین 10 تا 15 نفر هم اشتغال غیر مستقیم ایجاد شده است که در مجموع برای حدود 60 نفر تا پایان امسال به شکل غیر مستقیم اشتغال و حدود 15 نفر هم به طور مستقیم شغل ایجاد می شود. 


مهندس علی آبادی گفت: با ادارات تعاون، شرکت شهرک های صنعتی، پارک علم و فناوری، سازمان بسیج علمی، فناوری و پژوهشی، میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی قراردادهایی را امضا شده تا خدماتی ارائه و تسهیلاتی دریافت شود.

 

 

آخرین مطالب

پربیننده ترین ها