کدخبر: ٦۰۸٦٦
۱٦ آذر ۱٤۰۲ ساعت ۱۳:٤۷
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد؛ 

چاپ ۷۲ جلد کتاب توسط فرهنگیان خراسان جنوبی

چاپ ۷۲ جلد کتاب توسط فرهنگیان خراسان جنوبی
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: امسال ۷۲ عنوان کتاب توسط فرهنگیان استان جمع آوری به چاپ رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران و به نقل از خبرنگار مهر، علیرضا کرباسچی صبح پنج شنبه در جمع رسانه ها اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در نمایشگاه هفته پژوهش استان اقدام به نمایش دستاوردهای پژوهشی فرهنگیان و دانش آموزان کرده است.

وی با اشاره به دستاوردهای ارائه شده حوزه آموزش و پرورش استان در این نمایشگاه تصریح کرد: آثار و دست سازه های جشنواره های مختلف علمی پژوهشی دانش آموزان از قبیل جابربن حیان در مقطع ابتدایی، جشنواره نوجوان و جوان خوارزمی و رتبه های برتر کشوری مسابقات علمی پژوهشی در این نمایشگاه ارائه شده است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کسب رتبه برتر بخش فرهنگیان استان امسال شورای تحقیقات گفت: در بخش اقدام پژوهشی نیز اثر برتر به یکی از فرهنگیان استان خراسان جنوبی تعلق گرفت.

کرباسچی به صدور پنجمین فراخوان کتاب در سال جاری اشاره داشت و یادآور شد: امسال ۷۲ عنوان کتاب توسط فرهنگیان استان جمع آوری به چاپ رسیده است.

وی در رابطه با اعتبارات علمی و پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: این اداره کل تنها یک درصد از اعتبارات بند پژوهش را دریافت می کند که بسیار اندک است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان و امسال نیز همین رقم اعتبار پژوهشی را در قالب فراخوان ها و قراردادها با دانشگاه ها تخصیص یافته است، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا این اعتبار ات افزایش یابد و بدون شک این موضوع می تواند در رشد پژوهشی بسیار مؤثر واقع شود.

آخرین مطالب

پربیننده ترین ها