کدخبر: ٦۰۸٦۱
۱۳ آذر ۱٤۰۲ ساعت ۱٤:٤۳
مدیرعامل شرکت رادیاتور قرنیزی خاوران در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری:

تولید انبوه سیستم گرمایشی و ایجاد اشتغال نیازمند حمایت است

تولید انبوه سیستم گرمایشی و ایجاد اشتغال نیازمند حمایت است
تولید انبوه سیستم گرمایشی و ایجاد اشتغال در این صنعت، انتقال تولید از تهران به بیرجند نیازمند حمایت مسئولان استان است.

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران، اسماعیل فلزی مدیرعامل شرکت رادیاتور قرنیزی خاوران که در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری حضور داشت گفت:  یک نوع رادیاتور گرمایشی در این نمایشگاه معرفی و ارایه شده است.  مزایای این سیستم گرمایشی، حذف سنگ قرنیز و رادیاتورهای معمولی است که فضای زیادی را اشغال می کند در حالی که این سیستم دور تا دور محیط نصب شده و گرمای یکنواختی دارد.


فلزی به مزایای استفاده از رادیاتور قرنیزی اشاره کرد و توضیح داد: این نوع رادیاتور نسبت به سیستم های موجود،  20 تا 30 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.  فضا را اشغال نمی کند و چیدمان منزل و فضای بازتری به مخاطب ارائه می دهد، محدودیت رنگی ندارد و لوله و اتصالات تا 70 درصد کمتر به کار می رود. 


مدیرعامل شرکت رادیاتور قرنیزی خاوران سابقه فعالیت و تولید در استان را تشریح کرد و افزود: از هشت سال قبل، این رادیاتورها در خراسان جنوبی تولید می شود و حالا هیچ ایرادی ندارد اما برای فضای کارگاهی و تولید نیازمند حمایت هستیم تا اشتغالزایی این صنعت در استان را افزایش یابد چراکه به ناچار ، محصول را در تهران تولید و به استان منتقل می کنیم.


فلزی تصریح کرد: گرچه این شرکت تحت حمایت پارک علم و فناوری است ولی حمایت ها کافی نیست و تسهیلات دیافت شده تنها برای راه اندازی اولیه کفایت کرده است. 


وی تاکید کرد: برای استقرار و توسعه کارگاه در استان، 150 میلیارد تومان اعتبار نیاز هست. درحال حاضر در بیرجند هفت نفر مشغول کار هستند اما در صورت انتقال کارگاه به بیرجند، برای 100 تا 150 نفر شغل ایجاد می شود. 


مدیرعامل شرکت رادیاتور قرنیزی خاوران گفت: در صورت حمایت از طرف استان می توانیم در شهرک کارگاهی بیرجند مستقر شویم. تولید رادیاتورهای قرنیزی در کشور نمونه ندارد و  این صنعت از کارهای اروپایی الگو برداری شده است.

آخرین مطالب

پربیننده ترین ها