کدخبر: ٦۰۸۵۱
۲۹ آبان ۱٤۰۲ ساعت ۲۲:۵۰

افزایش تعداد دوربین های نظارت تصویری خراسان جنوبی به 35 دستگاه

افزایش تعداد دوربین های نظارت تصویری خراسان جنوبی به 35 دستگاه
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: 18دوربین نظارت تصویری به سامانه های استان اضافه و به روزرسانی می شود که شامل 14 مورد تعویض و بروزرسانی و 4 دوربین جدید است. 

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: پیرو پیگیری های انجام شده با سازمان راهداری و‌ حمل و‌ نقل جاده ای کشور، 4 دستگاه دوربین نظارت تصویری به سامانه های هوشمند حمل و نقل جاده ای استان افزوده و تعویض و ارتقاء کیفیت 14 دوربین نیز صورت خواهد گرفت. 


وی با اشاره به اهمیت پایش تصویری محورهای استان خصوصا در ایام پرترافیک و هنگام بارش ها افزود: این سامانه ها علاوه بر تشخیص ترافیک جاده ای، سوانح، انسداد و تغییرات آب و هوایی را نیز رصد می کنند. 


جلال زاده تصریح کرد: دوربین‌های جدید نظارت ‌تصویری در نقاط مهم از جمله گردنه‌ها، نقاط مه‌گیر و نقاط پرحادثه نصب می‌شود. 


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی یادآور شد: در حال حاضر 31 دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای استان فعال بوده که با اضافه شدن دوربین های جدید به 35 دستگاه افزایش می باید. 


وی خاطر نشان کرد: تصویر این دوربین ها بر روی اپلیکیشن و سایت ۱۴۱ برای همه هموطنان قابل رویت است و هموطنان میتوانند جهت مدیریت سفر خود از این تصاویر و سایر قابلیت های سامانه ۱۴۱ استفاده نمایند.

 

 

آخرین مطالب