کدخبر: ٦۰۷۹٤
۱۷ آبان ۱٤۰۲ ساعت ۲۰:۵۱
با پیشنهاد فرماندار خوسف انجام شد:

رونمایی پوستر هفته فرهنگی توسط یک خبرنگار توانیاب 

رونمایی پوستر هفته فرهنگی توسط یک خبرنگار توانیاب 
پوستر هفته فرهنگی خوسف توسط امیرحسین صادق پور خبرنگار توانیاب خراسان جنوبی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نسیم خاوران- در مراسمی با حضور فرماندار خوسف، مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ... و در جمع تور رسانه ای مرکز استان، پوستر هفته فرهنگی خوسف با پیشنهاد فرماندار توسط یک خبرنگار توانیاب در خانه تاریخی «میرزا جعفر» رونمایی شد. 


فرماندار خوسف در مراسم رونمایی از پوستر هفته فرهنگی این شهرستان در حضور خبرنگاران، به ویژه برنامه های این هفته اشاره کرد و توضیح داد: همزمان با روز سه شنبه 23 آبان در اولین روز از هفته فرهنگی، غبار روبی مزار شهدا و دیدار با امام  جمعه و برگزاری یادواره شهدای خاندان عبادی ساعت پنج بعد از ظهر در مسجد جامع خوسف برگزار می شود.


دکتر «حسینی » گفت: چهارشنبه 24 آبان در دومین روز از هفته فرهنگی خوسف، نمایشگاه فرهنگی ساعت 9 صبح در خانه تاجور  افتتاح می شود. برای روز پنج شنبه 25 آبان ماه نیز جشنواره مله در خانه تاجور خوسف ساعت 7:30 تدارک دیده شده است.


وی از برگزاری میز خدمت فرهنگی همزمان با نماز جمعه در محل هیئت حسینی خوسف به مناسبت این هفته خبر داد و افزود: 9 صبح شنبه 27 آبان ماه گرامیداشت دکتر شکوهی و شب شعر گرامیداشت استاد ناقوس و راشد محصل برگزار خواهد شد. 


وی با اشاره به محوری ترین برنامه هفته فرهنگی خوسف افزود: یکشنبه 28 آبان همایش ابن حسام خوسفی و کارگاه خوشنویسی با حضور شاعر کشوری «علیرضا قزوه» برگزار خواهد شد.

آخرین مطالب