کدخبر: ٦۰۷۸۱
۱۲ آبان ۱٤۰۲ ساعت ۱۲:۱۲
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

پروژه های با پیشرفت ۵۰ درصد تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسند

پروژه های با پیشرفت ۵۰ درصد تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسند
اسماعیلی گفت: عزم دولت سیزدهم این است که در دو سال باقیمانده از دولت سیزدهم، مابقی طرح ها و پروژه های فرهنگی دارای پیشرفت بیش از ۵۰ درصد هستند را به بهره برداری برساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، محمدمهدی اسماعیلی- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز (۱۲ آبان) در بدو ورود به خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی وقت بود که بایستی خدمت مردم شریف خراسان جنوبی برسیم و امروز این توفیق حاصل شد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم برخی از طرح های مهم فرهنگی و هنری را از نزدیک بازدید کنیم، ادامه داد: همچنین فردا در جمع مردم بیرجند در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور خواهیم داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به طرح های نیمه تمام فرهنگی در کشور گفت: در آغاز به کار ما در حوزه فرهنگ و هنر بیش از ۵۰۰ طرح نیمه تمام داشتیم که بخشی از این طرح ها بیش از دو دهه قدمت داشتند و با همتی که در دولت مردمی بود بخش مهمی در چرخه کار قرار گرفته و فعال شده است.

اسماعیلی در ادامه بیان کرد: مجموعه های فرهنگی خوبی در کشور افتتاح شده است و عزم دولت سیزدهم این است که مابقی طرح ها که دارای پیشرفت بیش از ۵۰ درصد هستند به بهره برداری برسند.

وی ادامه داد: اکنون بخش مهمی از طرح ها در حوزه فرهنگ و هنر به اتمام رسیده است و در خراسان جنوبی نیز قدم های مهمی در حوزه فرهنگ و هنر برداشته شده است و امیدواریم بتوانیم طی این سفر در جهت حوزه فرهنگ و هنر به جمع بندی مطلوبی برسیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شعار دولت سیزدهم، عدالت فرهنگی است، افزود: گام های مهمی در این حوزه برداشته شده است و خراسان جنوبی نیز به برکت انقلاب اسلامی و حضور مردمانی غیور و مومن و کاردان مسیر رشد و پیشرفت خود را با سرعت طی می کند.

اسماعیلی بیان کرد: در خراسان جنوبی مفاخر بزرگی وجود دارد و اگر کمی تسهیل بیشتری اتفاق بیافتد قطعا شاهد ارتقای جدی در فعالیت های فرهنگی و هنری و رسانه ای خواهیم بود.

پایان خبر/

آخرین مطالب