کدخبر: ٦۰۷۸۰
۰۷ آبان ۱٤۰۲ ساعت ۱۹:۲٦
در آستانه ۱۳ آبان؛

دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی به دیدار رهبر می‌روند

دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی به دیدار رهبر می‌روند
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ۳۹ نفر از دانش آموزان خراسان جنوبی با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، اصغر باقرزاده امروز (۸ آبان) در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، ۲ هزار از دانش‌آموزان سراسر کشور صبح روز چهارشنبه (۱۰ آبان) در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طبق هماهنگی‌هایی که انجام شده ۳۹ نفر از دانش آموزان خراسان جنوبی نیز با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد، افزود: اقشار و تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی از جمله اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی، جوانان هلال احمر، دانش‌آموزان عشایری، شورای دانش‌آموزی، هیات‌های مذهبی دانش‌آموزی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سمپاد و مجموعه‌ای از طیف‌های مختلف دانش‌آموزان هستند.

باقرزاده با اشاره به اجرای برنامه «فریاد عروسک‌ها» ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی به همت بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و ادامه داد: در این برنامه همه دانش‌آموزان ایرانی در اعتراض به کودک‌کشی رژیم صهیونیستی، عروسک در دست می‌گیرند و در تجمع‌ها شرکت می‌کنند.

وی از غربالگری چهار میلیون دانش‌آموز در قالب نظام مراقب اجتماعی دانش‌آموزان (نماد) خبر داد و گفت: ۱۴ نهاد دولتی هماهنگ با هم به صورت مشترک در این طرح همکاری می‌کنند که پایه و اساس آن‌ها آموزش و پرورش است و به صورت مداوم دانش‌آموزان را از حیث سلامت اجتماعی و روانی، براساس آزمون‌های استاندارد مورد بررسی قرار می‌دهد.

پایان خبر/

آخرین مطالب