کدخبر: ٦۰۷۵۵
۰۱ آبان ۱٤۰۲ ساعت ۱۳:۳۳
در شش ماهه نخست امسال صورت گرفت؛

تجهیز، راه اندازی و بازسازی ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار 540 میلیارد ریال

تجهیز، راه اندازی و بازسازی ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار 540 میلیارد ریال
رئیس اداره ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی از تعمیر و بازسازی، خرید و تجهیز ماشین آلات راهداری با 540 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، حسن سپاهی رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان این که انجام عملیات راهداری علاوه بر نیروی راهدار باتجربه به ماشین آلات راهداری مجهز نیاز دارد و براین اساس از ابتدای امسال تا پایان شهریور این اداره مبلغ ۵۳۷ هزار و ۶۵۰ میلیون ریال در زمینه تعمیر و بازسازی، خرید تجهیزات ماشین آلات راهداری تامین اعتبار شده است.


وی در ادامه گفت: بازسازی پنج دستگاه ماشین آلات راهداری و همچنین برنامه ریزی تعمیر راه اندازی سایر ماشین آلات با اعتبار 310 میلیارد ریال در حال انجام است.


وی به هزار و 800 مورد انجام تعمیرات و سرویس ماشین آلات در 6 ماهه اول امسال اشاره کرد و افزود: بدین منظور 12 هزار قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیازخرید و تعویض گردیده اند.


سپاهی در رابطه با خرید تجهیزات مورد نیاز راهداری اظهار کرد: برای خرید یک دستگاه نمک پاش و تیغه برف روبی، سه دستگاه فیلتراسیون گازوئیل و خرید تریلر تانکر ۳۳ هزار لیتری همچنین دیگر تجهیزات و ملزومات راهداری از محل اعتبارات ملی ۹۰میلیارد ریال تامین اعتبار شده است.


هزینه ۱۰۰میلیارد ریالی برای اقلام مصرفی
رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی در ادامه بیان داشت: برای خرید لاستیک ۴۰میلیارد ریال، تامین روغن و سوخت مصرفی ۳۵ میلیارد ریال، خرید تیغه گریدر و سایر اقلام مصرفی ۲۰میلیارد ریال تامین شده است.


وی در ادامه گفت: تمامی ماشین آلات راهداری مجهز به سامانه های ردیاب ماهواره ای می باشند که عملکردشان از قبیل؛ سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، پایش و کنترل آنها در طول شبانه روز امکان پذیر است.

آخرین مطالب