کدخبر: ٦۰۷٤٤
۲۵ مهر ۱٤۰۲ ساعت ۰۹:۲٤
مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی خبر داد:

ارسال ۱۱۵ مقاله به سومین همایش ملی دانش‌آموزش محتوا در آموزش الهیات

ارسال ۱۱۵ مقاله به سومین همایش ملی دانش‌آموزش محتوا در آموزش الهیات
حجت الاسلام اکبری‌مطلق گفت: ۱۱۵ مقاله به سومین همایش ملی دانش‌آموزش محتوا (PCK) در آموزش الهیات به میزبانی خراسان جنوبی ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران، حجت الاسلام جواد اکبری‌مطلق امروز (۲۴ مهر) در سومین همایش ملی دانش‌آموزش محتوا (PCK) در آموزش الهیات اظهار کرد: در بحث الهیات یک زمانی اندیشمندانی در  جهان غرب خواستند ماوراء را به فیزیک ارتباط دهند که نتیجه معکوس داد.

 

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان‌ جنوبی بیان کرد: اما در جهان اسلام قرار نیست به این روش عمل کنیم بلکه باید الهیات را در زندگی عملی و جامعه پیاده کنیم که اگر این مهم رقم بخورد نتایج خوبی را خواهیم دید.

 

وی افزود: ۱۱۵ مقاله در مجموع به دبیرخانه همایش ملی دانش‌آموزش محتوا (PCK) در آموزش الهیات به میزبانی خراسان جنوبی ارسال شد که از این تعداد ۸۹ مقاله توسط داوران مورد تایید قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام اکبری‌مطلق در ادامه ایجاد فرصت مناسب برای نظرورزی و تعامل علمی میان صاحب‌نظران و به اشتراک‌گذاری دانش آموزش محتوا در آموزش الهیات، تقویت ساختار فکری مطلوب به‌منظور ارتباط بین ساحت نظر و عمل از طریق برقراری ارتباط متناظر بین دانش به‌منظور توسعه، رشد و بالندگی حرفه‌ای اعضای هیأت علمی، مدرسان، معلمان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در زمینه آموزش الهیات، زمینه‌سازی و ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی لازم به‌منظور جلب توجه جامعه علمی کشور به ضرورت تولید و اشاعه دانش محتوایی لازم در زمینه آموزش الهیات، ارتقای سطح علمی، افزایش انگیزه و القاء ایده‌های جدید به جامعه فرهنگی کشور در زمینه آموزش الهیات را از اهداف این همایش برشمرد.

 

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان‌ جنوبی بیان کرد: مقالات برگزیده در همایش، در فصلنامه علمی تخصصی پژوهش در آموزش معارف و تربیت اسلامی چاپ خواهد شد.

 

آخرین مطالب