کدخبر: ٦۰۷۰۲
۲۱ شهریور ۱٤۰۲ ساعت ۱۲:۱۲

خوابگاه دانشجویی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در قاین افتتاح شد

خوابگاه دانشجویی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در قاین افتتاح شد
خوابگاه دخترانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرستان قائنات به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران، خوابگاه دخترانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز (21 شهریور) با حضور مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد کشور، معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان در شهرستان قائنات افتتاح شد.

سید مصطفی سیدهاشمی، معاون اجرایی و هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حاشیه مراسم آیین افتتاح این خوابگاه دانشجویی اظهار کرد: عملیات اجرایی خوابگاه شهید حاج قاسم سلیمانی با ظرفیت ۲۵۰ نفر و با ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع زیربنا از سال ۹۶ آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این خوابگاه مجهز به کتابخانه، اتاق رایانه و ارتباطات اینترنتی، درمانگاه و مشاوره پزشکی، سالن ورزشی، آشپزخانه و اتاق‌های استاندارد برای رفاه دانشجویان است، ادامه داد: بنیاد ۱۵ خرداد برای هزینه‌های اجرایی این طرح بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

 

ساخت ۱۵ خوابگاه دانشجویی از سوی بنیاد ۱۵ خرداد

سیدهاشمی افزود: بنیاد ۱۵ خرداد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود از سال ۱۳۹۵ نسبت به ساخت خوابگاه برای دانشجویان اقدام کرده است و امروز دوازدهمین خوابگاه را در شهرستان قائنات افتتاح می‌کنیم.

معاون اجرایی و هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به اینکه یک خوابگاه در مراغه در مهرماه سال جاری افتتاح خواهد شد، بیان کرد: احداث ۲ خوابگاه نیز در همدان در دستور کار است که امیدواریم تا آبان امسال آماده بهره‌برداری شود. همچنین پانزدهمین خوابگاه در بندرعباس احداث می‌شود.

 

وی گفت: این بنیاد ساخت خوابگاه برای دانشجویان متأهل را در گام‌های بعدی فعالیت خود در دستور کار دارد.

آخرین مطالب