کدخبر: ٦۰٦۹۸
۱۳ شهریور ۱٤۰۲ ساعت ۱٦:۰۷
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

کمک ۸۷ میلیارد تومانی خیرین به آموزش و پرورش خراسان جنوبی

کمک ۸۷ میلیارد تومانی خیرین به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
موسوی نژاد گفت: سال گذشته خیرین نزدیک به ۸۷ میلیارد تومان برای توسعه و احداث فضای آموزشی و پرورشی به آموزش و پرورش استان کمک کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، علیرضا موسوی نژاد-مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی - در اجلاس مدیران و معاونین مدارس شهرستان سرایان که با هدف برنامه ریزی بهتر برای آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد با بیان توصیه ها و راهکارهای لازم در شروع سال تحصیلی، از نقش خیرین در زمینه توسعه فضاهای آموزشی و تربیتی تجلیل کرد و خطاب به مدیران آموزش و پرورش و مدارس توصیه کرد: در آستانه  شروع سال تعطیلی و افتتاحیه مدارس با دعوت از خیرین زمینه تجلیل و تکریم از این قشر فهیم را فراهم کنند.

وی گفت: سال گذشته پس از ورود خیرین حدود ۲۰۰ میلیون تومان دولت برای تکمیل پروژه‌های فضای آموزشی اعتبار گذاشت تا ۵۵ واحد آموزشی و تربیتی در آغاز سال تحصیلی جدید به جمع فضاهای آموزشی و تربیتی استان اضافه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تقدیر از تلاش و زحمات مدیران در سال گذشته یاداورشد: کسب رتبه دوم در عرصه معدل دروس ریاضی و تجربی و نیز رتبه اول در معدل علوم انسانی کشور حاصل تلاش مدیران مدارس استان بود و باید برای استمرار این توفیقات خانواده ها را با جدیت درگیر امور تحصیلی و آموزشی فرزندان کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه باید با فعالیت های خوبمان مانع از تمرکز دشمن روی اهداف شومش شویم بر توجه مدیران به آیین نامه اجرایی مدارس به عنوان جامع ترین قانون، به مدیران تاکید و با اشاره به اهمیت پروژه مهر گفت: در سال جدید تحصیلی اعتباری نزدیک به یک میلیارد و 400 میلیون تومان در قالب طرح شهید عجمیان در راستای زیباسازی و فضاسازی مدارس منتخب اختصاص یافته است و باید مدیران آموزش و پرورش زمینه استفاده از این اعتبار را در شهرستان ها فراهم کنند.

وی با اشاره به توطئه ها دشمن همزمان با شروع سال تحصیلی متذکر شد: مدیران حوادث را مدیریت کنند و انتظار ما نیز از مدیران مدارس برگزاری جشن های انقلاب و ایجاد نشاط و شادابی با جشن های پیروزی و دفاع مقدس و آغاز امامت حضرت حجت (عج) در آغاز سال تحصیلی است.

همچنین سید یاسر رضوی- فرماندار سرایان - هم در این جلسه بیان کرد: اگر موفقیتی در کشور رقم می خورد ناشی از تربیت نیروهای توانمند و متخصص است.

وی گریزی به اقدامات مهم دولت سیزدهم در سطح بین المللی، ملی و استانی زد و گفت: کارهای مهمی در کشور طی این مدت رقم خورده و کارنامه دولت در این زمینه درخشان است که نتایج آن در سطح شهرستان به ویژه در حوزه راه ها برای مردم کاملا محسوس و امید بخش است.

فرماندار سرایان عنوان کرد: در شهرستان برای تحقق خواسته های به حق مردم اعتبارات را اولویت بندی و منابع مالی را پس از کارشناسی نهایی در راستای رفع نیازهای مردم هزینه کردیم.

وی رمز کسب توفیقات در حوزه راه ها و حوزه بیمارستان سرایان را پرهیز از حاشیه ها، همدلی و انسجام همه مسئولان شهرستان در تحقق برنامه ها عنوان کرد.

پایان خبر/

آخرین مطالب