کدخبر: ٦۰٦۹۵
۱۵ شهریور ۱٤۰۲ ساعت ۲۱:۰۲
نماینده مجموعه های دانشجویی خراسان جنوبی مطرح کرد:

بدعهدی در پرداخت حقوق معلمان

بدعهدی در پرداخت حقوق معلمان
بهدانی با اشاره به بد عهدی در پرداختی معلمان بخش خصوصی آموزش، گفت: یک بام و دو هوای وزیر ما را سرگردان کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، بهدانی نماینده مجموعه های دانشجویی خراسان جنوبی دقایقی پیش در دیدار نخبگان و اقشار مردم خراسان جنوبی با رییس جمهور با بیان اینکه خدمت به مردم تعطیلات نمی شناسد، اظهار کرد: خراسان جنوبی میراث دار دانشمندان و عالمان بزرگی مانند آیت الله تهامی و پرفسور گنجی است.

وی با بیان اینکه خام فروشی سرمایه استان را از بین می برد، گفت: باید استان با راه اندازی واحدهای فرآوری به قطب معدنی کشور تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در حوزه فرآوری معادن معدنی، استان را به قطب معدنی کشور تبدیل می کند، ادامه داد: رشد تولید و اشتغال در کشور انجام شده در استان هم نیازمند فعال سازی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از پایه های اقتصادی وجود زیرساخت های مورد نیاز است که امروز ریل کلنگ زنی شد، اما حمل و نقل هوایی ضعیف و پیشرفت را در استان به گروگان گرفته است، گفت: رهبری بارها بر حضور مسئولان در دانشگاه‌ها تاکید داشتند اما مگر می شود که رئیس دانشگاه بعد یکسال و نیم یکبار فقط در جمع دانشجویان حضور یابد.

وی با اشاره به اینکه بد عهدی در پرداختی معلمان بخش خصوصی آموزش که یک بام و دو هوای وزیر ما را سرگردان کرده است، گفت: حرف امام جامعه در زمینه دخالت نمایندگان در انتصابات مغفول مانده است.

پایان خبر/

آخرین مطالب