کدخبر: ٦۰٦۹۳
۰۹ شهریور ۱٤۰۲ ساعت ۱۵:۱۱
استاندار خراسان جنوبی:

رمز پیشرفت ایران وحدت و یکپارچگی مسئولان است

رمز پیشرفت ایران وحدت و یکپارچگی مسئولان است
قناعت گفت: اثرات اقدامات دولت را تنها با وحدت و یکپارچگی و پیگیری های مستمر مدیران خواهیم دید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، جواد قناعت امروز (9 شهریور) در افتتاح طرح احداث مخزن پنج هزار متر مکعبی فردوس اظهار کرد: عده ای به ظاهر انقلابی نگاهشان به سیستم مدیریتی خاص و مبتنی بر اسلام ناب نبود لذا در اجرای مدیریت کشور نگاه های تکنوکراتی بود و پیشرفت را به هر قیمتی می‌خواستند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: وقتی نگاه های انقلابی حاکم می شود عدالت را محور کار توزیع اعتبارات، حل مشکلات مردم، توجه به حوزه زیرساخت ها و سایر قرار می دهند.

وی تصریح کرد: برخی استان ها مشکلات زیرساختی ندارند به این معناست که در دوره های دیگر به این حوزه توجه شده است اما اگر در سیستم اجرا آموزه های دینی و انقلابی نباشد مشکلات زیاد می شود که در دولت‌های گذشته شاهد بودیم.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری عنوان کرد: معظم له تاکید داشتند برخی مشکلات و چالش ها هنوز وجود دارد و در حوزه اطلاع رسانی ضعیف هستیم، اما در حوزه اقتصاد، معیشت و زیرساختی اتفاقات بزرگ و میمونی دارد اتفاق می افتد که نشان از ریل گذاری درست است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تمجید رهبری از دولت، گفت: اقدامات دولت قابل قیاس با دولت های قبل نیست، طی دو سال اخیر یک هزار و 850 هکتار زمین به حوزه شهری الحاق شده است و چهار هزار هکتار هم در حال آماده سازی است در صورتی که طی هشت سال گذشته تنها 12 هکتار الحاق زمین داشته ایم.

قناعت افزود: در همین دو سال گذشته در شهرستان سرایان 80 کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است که باید اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه باید با همین جهش حرکت کنیم، گفت: خط انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس را داریم که کار بزرگی است تا پایان سال 1402 خط 4 انتقال آب از دریای عمان را خواهیم داشت.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه به حوزه زیر ساختی و معادن استان خراسان جنوبی توجه می شود، گفت: در چهار ساله اول دولت سیزدهم اثرات آن را خواهیم دید به شرط اینکه وحدت و یکپارچگی و پیگیری های مستمر در دستور کار مسئولان دولتی باشد.

پایان خبر/

آخرین مطالب