کدخبر: ٦۰٦٦۱
۲۳ مرداد ۱٤۰۲ ساعت ۱۵:۵٤
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

لزوم تبیین مسائل مختلف برای دانش‌آموزان

لزوم تبیین مسائل مختلف برای دانش‌آموزان
آیت الله عبادی گفت: متاسفانه در تبیین حقایق مشکل داریم ولی دشمن در تحریف حقایق ید طولا دارد و این موضوع بسیار خطرناک است و اگر ما درست تبیین می کردیم باید آنان که در جامعه خیانت کردند از خجالت باید می مردند که به ملت خودشان خیانت کردند و آسیب زدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۲۳ مرداد) در دیدار با دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی کشور اظهار داشت: چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی این نوع نهادها بر عموم جامعه نسبت به آن چه دارند و فرصت هایی که در اختیار است به هر حال نتیجه گیری به آن نسبت نداریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: حقایقی که وجود دارد و همه چیز هم در اختیار ما است در زمینه انتقال به فرزندان خود کم می آوریم اما دشمن از آن سر دنیا بر روی آنان تاثیر می گذارد و این رمزی دارد و تا چه زمانی خطا و آزمون باید ادامه داشته باشد.

وی در خصوص انجمن اسلامی دانش آموزان گفت: این نهاد موفق است اما متاسفانه در تبیین حقایق مشکل داریم ولی دشمن در تحریف حقایق ید طولا دارد و این موضوع بسیار خطرناک است.

آیت الله عبادی ادامه داد: ما اینجا ایستاده ایم و دشمن دروغ های خود را می گوید و باور می شود و ما نمی توانیم سخنان درست و راست را به فرزندان خود منتقل کنیم و باید در شیوه کار خود تجدید نظر داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در ادامه عنوان داشت: در سال گذشته توطئه ای دشمن راه انداخت و درست است که در موضوعات اشتباه کرده بودند اما آن چه که سرمایه گذاری در طرح و برنامه و مهندسی می کنند برای آنان بسیار کارآمد است و سر یک دروغ که هرگز قابل اثبات نیست با یک افترا، صد نفر از بهترین های ما را در بدترین شرایط شهید کردند.

وی در ادامه گفت: اکنون آن دروغگوها با یک افترا مدعی هستند و در سال گذشته مقام معظم رهبری توصیه های بسیاری در جلسات و دیدارهای مختلف داشتند که بسیار کارآمد بود اما ما چه کردیم و متاسفانه کار موثر انجام ندادیم و الا اگر ما درست تبیین می کردیم باید آنان که در جامعه خیانت کردند از خجالت می مردند که به ملت خودشان خیانت کردند و آسیب زدند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه قشر دانش آموزی در جامعه بسیار می تواند موثر باشد، بیان کرد: در توسعه و تعمیق مسائل کار کنید و اگر بتوانیم روی دانش آموزان از طریق انجمن اسلامی تاثیر بگذاریم بسیار اهمیت دارد و این نسل مهم است و فرصت ها را از دست ندهید و پیش از آن که به خاطر ندانم کاری ها آسیب ببینیم باید قدمی برداریم.

پایان خبر/

آخرین مطالب