کدخبر: ۳۳٤٤۰
۲۳ آذر ۱٤۰۱ ساعت ۱۹:۱۱

لزوم تربیت نیروهای ماهر/ به حرفه های نوین و جدید پرداخته شود

لزوم تربیت نیروهای ماهر/ به حرفه های نوین و جدید پرداخته شود
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه به حرفه های نوین و جدید باید پرداخته شود، گفت: مهارت آموزی در دولت به خوبی دیده نشده است و سهم ناچیزی از اعتبارات آموزشی کشور داریم و باید نگاه ویژه ای شود تا آموزش هایی ارائه کنیم که منجر به اشتغال شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز (۲۳ آذر) با اعضای کانون کارآفرینان و مدیران دفاتر مشاوره و خدمات کارآفرینی خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کرد.

حسن کامرانی فرد، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی در این دیدار اظهار داشت: یکی از ارکان حوزه اشتغال بحث مهارت آموزی است که نیاز به توجه جدی و ویژه دارد.

وی با بیان اینکه مهارت آموزی در دولت به خوبی دیده نشده است، ادامه داد: سهم ناچیزی از اعتبارات آموزشی کشور داریم و باید نگاه ویژه ای شود تا آموزش هایی ارائه کنیم که منجر به اشتغال شود.

کامرانی فرد با اشاره به اینکه به حرفه های نوین و جدید باید پرداخته شود، افزود: برای این موضوع نیازمند تربیت نیروهای ماهر هستیم و ۹۰ نفر مربی در استان داریم و باید مولفه های آموزشی به خوبی دیده شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی در پایان با تاکید بر اینکه مشوق های آموزشی دیده شود، گفت: کسی که گواهینامه مهارتی دارد باید برای آن ارزش و جایگاهی قائل شد.

پایان خبر/

آخرین مطالب