کدخبر: ۳۳٤۳۷
۲٤ آذر ۱٤۰۱ ساعت ۱۲:۰٦

تکمیل مجتمع ‌آموزشی امام رضا(ع) بیرجند نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار

تکمیل مجتمع ‌آموزشی امام رضا(ع) بیرجند نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با طرح پیشنهادات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس برای سفر دوم رئیس جمهور به استان گفت: تکمیل مجتمع آموزشی امام رضا(ع) بیرجند یکی از پروژه های نیمه تمام استان است که به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، محمود چاوشان در دیدار با معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش از تحقق 100 درصدی مصوبات سفر اول هیات دولت به استان خبر داد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی افزود: در سفر اول هیات دولت به خراسان جنوبی ۴ پروژه شامل تکمیل مجموعه ورزشی دانش آموزی شهید شهپر، تکمیل استخر سرپوشیده دانش آموزی حاجی آباد و احداث سالن ریحانه النبی قائنات و سالن شهدای معلم طبس با اعتبار 14 میلیارد و 700میلیون تومان مصوب شد.

وی از تحقق 100 درصدی این اعتبار خبر داد و افزود: علاوه بر این با پیگیری های مستمر توانستیم سه میلیارد اعتبار هم از متمم سفر جذب کنیم که این اعتبار هم به صورت 100درصدی جذب شده است.

وی در ادامه به ارائه پیشنهادات سفر دوم هیات دولت پرداخت و گفت: تکمیل مجتمع آموزشی امام رضا(ع) بیرجند یکی از پروژه های نیمه تمام استان است که به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

چاوشان با بیان اینکه این مجتمع دارای 32 کلاس درس و در مساحت 8 هزار متر مربعی در بیرجند در حال احداث است، افزود: زیر بنای فاز اول پروژه 4200 متر مربع است که امید می رود در دور دوم سفر ریاست جمهوری تأمین اعتبار شود.

وی با اشاره به اینکه مساکن مهر خراسان جنوبی به 200 کلاس درس نیاز دارند و تمرکز ما روی این پروژه هاست، افزود: 260 میلیارد تومان برای احداث این تعداد کلاس درس مورد نیاز است که قالب طرح های مشارکتی احداث خواهند شد.

چاوشان هم چنین به تحقق اعتبار سه میلیارد و 800 میلیون تومانی ستاد اجرایی امام(ره) برای اجرای سه پروژه در استان اشاره کرد و گفت: با این اعتبار مدرسه سه کلاسه ارسک بشرویه، 2 کلاسه جلاران درمیان و 6 کلاسه درح سربیشه احداث شده است.

وی همچنین به پروژه احداث زمین چمن بشرویه در مجتمع ورزشی شهید چمران این شهر از محل اعتبارات وزارت نفت اشاره کرد و اذعان داشت: سه میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه مصوب شده که تاکنون 500میلیون تومان محقق شده است.

پایان خبر/

آخرین مطالب