کدخبر: ۲۳٦۸۰
۱۱ مهر ۱٤۰۱ ساعت ۱۷:۰۸

ساختمان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند افتتاح شد

ساختمان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند افتتاح شد
ساختمان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند امروز دوشنبه (۱۱ مهر) با حضور معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولان خراسان جنوبی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، ساختمان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند با حضور دکتر علی خطیبی معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مسئولانی امروز دوشنبه (11 مهر) در بیرجند افتتاح شد.

دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند از پروژه‌های ملی است که از محل اعتبارات ملی و همچنین درآمدهای اختصصاصی دانشگاه بیرجند به بهره برداری رسید. ساخت این پروژه با زیربنای 6 هزار و 520 مترمربع از سال 1388 آغاز و امسال به بهره برداری رسید.

برای پروژه ساختمان و تجهیز دانشکده ادبیات و علوم انسانی 32 میلیارد تومان هزینه شده است. 

همچنین امروز عملیات اجرایی خوابگاه متأهلین دانشگاه بیرجند معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پردیس دانشگاه بیرجند آغاز شد.

خوابگاه متأهلین با زیربنای 2 هزار و 360 مترمربع و هزینه اولیه 450 میلیارد ریال در دانشگاه بیرجند ساخته خواهد شد. این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

همچنین معاون وزیر علوم، پروژه استخر ذخیره آب پردیس شوکت آباد دانشگاه بیرجند را افتتاح کرد. این استخر ذخیره آب با هزینه 500 میلیون تومان از سال 1399 از محل درآمدهای اختصاصی و ردیف های ابلاغی وزارت علوم با ظرفیت هزار مترمکعب و به منظور جمع آوری آب‌های سطحی و آب تصفیه فاضلاب خاکستری و همچنین استفاده از چاه آب به بهره برداری رسید.

همچنین معاون وزیر علوم با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و رئیس دانشگاه بیرجند و جمعی از معاونین و مدیران از پروژه در حال اجرای المان و بوستان شهدای گمنام دانشگاه بیرجند بازدید کردند.

در ادامه دکتر خطیبی از پروژه سردرب و تکمیل حصار ضلع شمالی و زمین چمن پردیس دانشگاه بیرجند بازدید به عمل آورد. 

پایان خبر/

آخرین مطالب