کدخبر: ۲۳٦٤۱
۱۸ مهر ۱٤۰۱ ساعت ۰۹:۳۷

کمک ۳۲ میلیارد ریالی خراسان جنوبی ها به شور عاطفه ها/ مهربانی ادامه دارد

کمک ۳۲ میلیارد ریالی خراسان جنوبی ها به شور عاطفه ها/ مهربانی ادامه دارد
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: مردم خراسان جنوبی۳۲ میلیارد ریال به پویش ملی شور عاطفه ها کمک کردند و جمع آوری کمک ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، محمد عرب امروز (۱۸ مهر) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: کمک‌های جمع آوری شده در شور عاطفه‌های امسال ۳۲ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ هشت میلیارد ریال به صورت نقدی و ۲۴ میلیارد ریال به صورت غیر نقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی تعداد کل پایگاه‌ها برای برگزاری شور عاطفه ها را بیش از سه هزار پایگاه اعلام کرد و افزود: از این تعداد یک هزار و ۲۳۷ پایگاه ثابت و سیار و بیش از ۲ هزار پایگاه در مدارس مستقر بودند.

وی تعداد دانش آموزان تحت حمایت را ۲۰ هزار و ۲۰۷ بیان کرد و افزود: یک هزار و ۱۰۰ دانشجو و طلبه هم تحت پوشش حمایت های امداد قرار دارند و امسال ۱۰۹ هزار پاکت در مدارس سطح استان توزیع شد.

عرب با بیان اینکه در سال گذشته بیش از هشت هزار و ۷۳ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است، افزود: تا پایان سال گذشته بیش از ۴۲ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی توسط امداد و مراکز در سطح استان جمع آوری و توزیع شده است که امیدواریم امسال با کمک و همراهی مردم سخاوتمند این کمک‌ها افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق، نیکوکاری، خیر و احسان در جامعه اسلامی، فراهم سازی فرصت حضور و مشارکت آحاد مردم در موضوع کمک، انفاق و نیکوکاری برای تحصیل دانش آموزان، مهمترین هدف برگزاری این پویش ملی می باشد.

وی با اشاره به برنامه زمان بندی شور عاطفه ها امسال از ۲۴ شهریور تا نیمه مهر ادامه داد: شور عاطفه ها پنج شنبه ۲۴ شهریور در میدان ها، معابر اصلی و ورودی شهرها و روستاها، ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، جمعه ۲۵ شهریور در محل مصلی های نماز جمعه و هفته دوم مهر در مدارس سطح استان به همراه نواختن زنگ عاطفه ها بوده است.

وی با تأکید بر این که کمک به دانش آموزان نیازمند همچنان تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد، افزود: نیکوکاران ارجمند می توانند با واریز به شماره حساب 0111676518005 یا شماره کارت 6037991899958890 بانک ملی شعبه دادگستری بیرجند در این امر خیر مشارکت کنند.

به گفته عرب، پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۱*۵۶۱*۸۸۷۷*، استفاده از اپلیکیشن های سنا، سکه، بله، ایوا، بام و...، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و مراجعه به ادارات ۲۱ گانه کمیته امداد و همچنین ۱۴۹ مرکز نیکوکاری در استان از دیگر روش ها برای جمع آوری کمک های شهروندان است.

پایان خبر/

آخرین مطالب