کدخبر: ۱۸۲۹
۱۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰٤

مسئولان به وعده هایشان درخصوص معیشت مردم عمل کنند

مسئولان به وعده هایشان درخصوص معیشت مردم عمل کنند
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: مسئولان اگر می خواهند صداقت خود را به مردم ثابت کنند، باید در فرصت کمی که تا پایان دولت دارند به مشکلات اقتصادی و معشیتی مردم توجه و به وعده های خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، «حسین خسروی اسفزار» شامگاه (13 تیر) در جشن ولادت علی ابن موسی الرضا(ع) در مسجد بقیه الله العظم(عج) بیرجند، اظهار کرد: هم اکنون با شیوع بالای بیماری کرونا در جامعه مواجهیم، بنابراین مردم باید رفت و آمدهای عادی از جمله شرکت در مجلس عروسی و ترحیم را به حداقل رسانده و به صورت جد از شرکت در تجمعات خودداری و فاصله اجتماعی را رعایت کنند چراکه هم اکنون  14 استان کشور در وضعیت قرمز هستند.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان انتخابات مجلس یازدهم، مردم با بصیرت، مقوله انقلابی بودن را با سوء مدیریت بعضی مسئولان اشتباه نگرفتند و با تمام مشکلات اقتصادی در عرصه انتخابات حضور یافتند.

وی بیان کرد: مسئولان اگر می خواهند صداقت خود را به مردم ثابت کنند، باید در فرصت کمی که تا پایان دولت دارند به مشکلات اقتصادی و معشیتی مردم توجه و به وعده های خود عمل کنند.

وی با اشاره به آیه 24 سوره انفال «ای اهل ایمان، چون خدا و رسول شما را به آنچه مایه حیات ابدی شماست (یعنی ایمان) دعوت کنند اجابت کنید و بدانید که خدا در میان شخص و قلب او حایل می‌شود (و از اسرار درونی همه آگاه است) و همه به سوی او محشور خواهید شد»، گفت: زن و مرد مسلمان باید همواره به فرمایشات ولی خدا لبیک بگویید.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به حدیت سلسه الذهب، افزود: هنگامی که ابوالحسن الرضا(ع) به نیشابور رسید و خواست که آن جا را به قصد رفتن نزد مأمون ترک گوید، راویان حدیث، گردش را گرفتند و عرض کردند: ای پسر پیامبر خدا، از پیش ما می روی و برایمان حدیثی که از محضرتان فیضی بریم، نمی گویی؟! حضرت که در کجاوه نشسته بود سرش را بیرون آورد و فرمود: از پدرم، موسی بن جعفر شنیدم که می فرماید: از پدرم، جعفر بن محمّد شنیدم که می فرماید: از پدرم، محمّد بن علی شنیدم که می فرماید: از پدرم، علی بن الحسین شنیدم که می فرماید: از پدرم، حسین بن علی بن ابی طالب شنیدم که می فرماید: از پدرم، امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب شنیدم که می فرماید: از رسول خدا(ص) شنیدم که می فرماید: از جبرئیل شنیدم که می فرماید: از خداوند جلّ جلاله شنیدم که می فرماید: (کلمه) لا اله الا اللّه حصار من است و هرکس وارد حصار من شود از عذابم در امان است. اسحاق می گوید: چون شتر به راه افتاد حضرت با صدای بلند به ما فرمود: اما این شرطهایی دارد و من از شرط های آن هستم.

خسروی اسفزار ادامه داد: بر اساس حدیث سلسه الذهب، اگر می خواهیم امنیت داشته باشیم باید رهبر و مسئولانی الهی بر جامعه حکومت کنند.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ، ایران سیم خاردار و سلاح هم نداشت، گفت: اما ایران امروز قدرتمند شده و هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را شکار و بنزین را بیخ گوش آمریکا، با شش کشتی به ونزوئلا صادر می کند.

پایان خبر/

آخرین مطالب