کدخبر: ۱٦۹۰
۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۰

توجه به مسائل اقتصادی و فرهنگی اولویت اصلی نمایندگان مجلس یازدهم

توجه به مسائل اقتصادی و فرهنگی اولویت اصلی نمایندگان مجلس یازدهم
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه توجه به مسائل اقتصادی و فرهنگی اولویت اصلی نمایندگان مجلس یازدهم است، گفت: برای رسیدن به هدف، همه مسئولان باید به میدان بیایند و اگر تکی کار کنیم دود آن به چشم مردم می رود؛ فقط با وحدت ملی می توانیم مشکلات را حل کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، «حسین خسروی اسفزار» پیش از ظهر امروز (11 تیر) در شورای اداری درمیان اظهار داشت: ویروس کرونا یک سری محدودیت ها و مشکلاتی را برای کشور به وجود آورد اما به تعبیر قرآن کریم پایان آن خیر خواهد بود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: برخی افراد در داخل چشم امید به غرب داشتند اما ویروس کرونا نشان داد که غرب نمی تواند خودش را اداره کند چه برسد به اینکه بتواند سایر کشورها را اداره کند.

وی با اشاره به تمدن اسلامی گفت: با کمک خداوند متعال و فرهنگ قرآن کریم این تمدن جهانی خواهد شد و زمینه تشکیل این تمدن بزرگ اسلامی در حال فراهم شدن است.

خسروی اسفزار در خصوص حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: امروز دنیا می بینید که آمریکا بر روی رعایت و مراعات حقوق بشر مانده است و رئیس جمهور آمریکا می گوید افراد بالای 60 سال را مداوا نکنید اما رهبر عزیز ما در این شرایط همواره به فکر سلامتی مردم هستند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از مصادیق امر به معروف توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا است، افزود: مقام معظم رهبری نیز اعلام کردند که حتما ماسک می زنم و ما نیز باید به ایشان اقتدا کنیم تا این ویروس منحوس ریشه کن شود.

وی با اشاره به اینکه انگیزه همه نمایندگان مجلس اولویت بندی مسائل مختلف کشور است، ادامه داد: اولویت اول نمایندگان دوره جدید مجلس پرداختن و توجه کردن به مسائل اقتصادی و حل مشکلاتی معیشتی مردم است و مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که ابتدا به مسائل اقتصادی و فرهنگی کشور بپردازیم.

خسروی اسفزار با بیان اینکه برای رسیدن به هدف همه مسئولان باید به میدان بیایند، افزود: اگر تکی کار کنیم دود آن به چشم مردم می رود و فقط با وحدت ملی می توانیم مشکلات را حل کنیم، امیدواریم در پایان این چهار سال شاهد پیشرفت و توسعه و آبادانی خراسان جنوبی باشیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: مشکل آبرسانی به قهستان درمیان را پیگیری خواهیم کرد و با صرفه جویی کردن هم می توانیم تا حدودی به حل مشکل آب کمک کنیم.

پایان خبر/

آخرین مطالب