کدخبر: ۱٦۲۸
۰٦ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۷

فریاد عدالتخواهی تاثیر صدور انقلاب اسلامی در جهان است

فریاد عدالتخواهی تاثیر صدور انقلاب اسلامی در جهان است
آیت الله عبادی با بیان اینکه خون شهدا به بار نشسته و امروز فریاد آنان برای عدالتخواهی جهانی شده است، گفت: صدور انقلاب اسلامی اثری گذاشته است که در خیابان های واشنگتن، پاریش و لندن هم فریاد عدالت می زنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، آیت الله «سید علیرضا عبادی» شامگاه (۶ تیر) در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و شهدای واقعه هفتم تیر که در مسجد امام حسین علیه السلام بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که به عنوان ایالات متحده آمریکا مطرح است شناسنامه خیلی طولانی دارد و این ها اروپایی هایی هستند که به عنوان مهمان ناخوانده به قاره آمریکا رفتند؛ در حالی که این قاره تمدن و جمعیت داشت اما حدود ۸۰ میلیون مردم بومی آن را قتل عام کردند و بر روی قبر آن ها ایالات متحده آمریکا را ساختند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اروپایی ها در تداوم این برنامه، نقشه آنان سلطه بر کل کره زمین و جهان است و در افریقای جنوبی حکومتی ایجاد کردند که همان نسخه را اجرا کنند اما با مانع مواجه شدند و آنچه که در آسیا و غرب آسیا و اشتغال فلسطین مظلوم انجام دادند برای پیاده کردن سلطه خود بر این منطقه است اما این طرح آنان با شکست مواجه شد.

وی با بیان اینکه شناسنامه جنایت های استکبار از ورود اروپایی ها به قاره آمریکا و انجام جنایت آغاز شده و همچنان ادامه دارد، افزود: تبیین شناسنامه جنایات اروپایی و آمریکایی باید جزو کتب درسی قرار بگیرد.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه جنگ اول و دوم جهانی را خود اروپایی‌ها ایجاد کردند، گفت: بعد از جنگ جهانی تا امروز مداخله غیرقانونی در ۵۲ کشور نیز کار همین اروپایی ها و امریکا است و کارشان به عنوان شیطان بزرگ همواره نفوذ و گول زدن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در دشمنی اروپایی ها و آمریکا که نمی شود شک کرد اما از مسلمانان انتظار است که آنان را دشمن بدانند، ادامه داد: اما متاسفانه یک عده هنوز که هنوز هم هستند، آمریکا و اروپا را با خیانت های هر لحظه نه هر روزشان، بزک می کنند، با این افراد باید چه کرد و کارهایشان را چگونه برای مردم تبیین کرد؟

وی انقلاب اسلامی را معجزه خداوند دانست که به ما آزادی داد، بیان کرد: اگر کشور و ملتی بخواهند الف آزادی را بگویند حلقومش را خفه می کنند هر فتنه ای در هر جایی باشد دست اروپایی ها و امریکا در کار است.

آیت الله عبادی افزود: با همه دشمنی ها هر چه از دست اروپایی ها و آمریکا ساخته بود بر علیه انقلاب اسلامی انجام دادند تا در یک طرح دراز مدت انسان های شایسته و فهمیده و ۱۷ هزار نفر را ترور و جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کنند تا زمینه را برای نقشه ها و برنامه های شوم خود فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه دشمنی اروپا و آمریکا بر هیچ کسی پوشیده نیست چرا که شخصیت هایی مانند آیت الله مطهری، آیت الله بهشتی، آیت الله صدر را که تنها مربوط به یک دین، مذهب و کشور نیستند بلکه سرمایه های بشر هستند را قتل و عام و ترور کردند، گفت: خوشبحال چنین شهدایی که در عمل و اخلاق و کار روزانه خود، انقلاب و اسلام و حق را تحریف نکردند بلکه ایستادند و در پای آن به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: کار شما که قبل از ظهور حضرت مهدی(عج) در مقابل قتنه های دشمنان مقاومت می کنید مهمتر از کار کسانی است که بعد از ظهور خواهند بود اما شرط آن این است که مصداق « وَما بَدَّلوا تَبديلًا» باشید و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندهید و به نرخ روز نان نخورید بلکه به دنبال اسلام باشید و حرف و موضع و جرأت شما در راستای اسلام باشد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه خون شهدا به بار نشسته و امروز فریاد آنان برای عدالتخواهی جهانی شده است، گفت: صدور انقلاب اسلامی اثری گذاشته است که در خیابان های واشنگتن، پاریش و لندن هم فریاد عدالت می زنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگر این نسیم بهاری که برای اسلام حقیقی به صورت بین المللی حاصل شده پشتیبانی شود منجر به فرج کلی خواهد شد، افزود: اما اگر ناسپاسی شود بارها فرج به وقت دیگری موکول می شود.

پایان خبر/

آخرین مطالب