کدخبر: ۱۵٦٤
۰۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:٤۰

۱۰۰ کلاس درس همزمان با مهرماه در بیرجند به بهره برداری می‌رسد

۱۰۰ کلاس درس همزمان با مهرماه در بیرجند به بهره برداری می‌رسد
مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ کلاس درس در شهرستان بیرجند برای سال تحصیلی پیش رو به بهره برداری می‌رسد، گفت: این کلاس ها در شهر و حاشیه شهر بیرجند قرار دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، «محمود چاوشان» پیش از ظهر امروز (۲ تیر) در حاشیه کلنگ زنی ۷ باب مدرسه خیرساز با همکاری گروه صنایع غذایی میهن بیرجند با بیان اینکه 366 کلاس درس دو شیفته در شهر بیرجند داریم، اظهار داشت: در حال حاضر 240 کلاس درس در شهر بیرجند و 120 کلاس نیز در حاشیه شهر کمبود داریم.

وی با اشاره به کمبود 160 کلاس درس در دیگر شهرستان‌های استان، گفت: بیشتر این کلاس ها در مناطق خانه های مسکن مهر باید ساخته شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر در مسیر جذب خیرین برای ساخت مدارس در استان هستیم، افزود: اعتبارات ویژه دولتی برای پروژه‌های خیرساز همیشه سر موقع رسیده است و از این باب خداوند را شاکریم.

چاوشان با بیان اینکه امسال از 147 پروژه نوسازی مدارس استان 130 پروژه خیرساز است، گفت: برای مهرماه سال جاری بالای 200 کلاس درس در استان به بهره برداری می رسد و برای پایان سال نیز بیش از400 کلاس درس در استان افتتاح خواهد شد.

وی مجتمع 40 کلاسه حیات طیبه در مهرشهر، مدرسه 6 کلاسه اوتیسم، مدرسه 6 کلاسه پروفسور گنجی و مدرسه 12 کلاسه شهید بصیری پور را از جمله مدارس آماده افتتاح برای مهرماه عنوان کرد.

چاوشان در پایان با بیان اینکه حدود 100 کلاس درس در شهرستان بیرجند برای سال تحصیلی پیش رو به بهره برداری می رسد، گفت: این کلاس ها در شهر و حاشیه شهر بیرجند قرار دارند.

پایان خبر/

آخرین مطالب