کدخبر: ۱٤۰٦
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۰

صیانت از سلامت دانش آموزان مهمترین هدف پروژه مهر

صیانت از سلامت دانش آموزان مهمترین هدف پروژه مهر
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: توجه به حفظ سلامت و ایمنی جسم و روان دانش آموزان به ویژه در این ایام شیوع و گسترش ویروس کرونا مهم ترین هدف و رسالت کارگروه های مختلف در شورای پروژه مهر بوده و هست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران از بیرجند و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، «محمد علی واقعی» صبح امروز (۳۱ اردیبهشت) در نشست شورای معاونین اداره کل ضمن تشریح برنامه شورای پروژه مهر در تابستان سال جاری، عنوان کرد: از گذشته های دور اول مهردر نزد ایرانیان آغازگر رویدادی به نام سال تحصیلی جدید بوده که با فرا رسیدن آن چهره ی مدارس شهرها، و حتی بازار نیز دستخوش تغییر و تحول می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی پروژه مهر را فرصتی مناسب برای تصمیم سازی برای آینده خواند و اظهار کرد: هدف اصلی شورای پروژه مهر و کارگروه های مختلف آن  خلق یک سال تحصیلی با شکوه با زیر ساخت های مناسب و نگاه ویژه به مدرسه است.

وی ضمن تقدیر از زحمات اعضای این شورا در عملیاتی نمودن اهداف، برنامه ها و سیاست های پروژه مهر، تصریح کرد: نیازسنجی کامل، برنامه ریزی دقیق و زمانبندی شده، پبش بینی اقدامات لازم الاجرا توسط مسئولان کارگروه ها، نظارت مستمر شورای معاونین بر فعالیت های در حال اجرا در راستای تحقق جهش درتولید محتوای علمی و بیانیه گام دوم انقلاب باید مورد تاکید قرار گیرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی بهینه سازی نیروی انسانی، استفاده از تمام ظرفیت های موجود با اجرای عدالت آموزشی، ارتقای کمی و کیفی فعالیت های آموزشی و احصای دقیق چالش ها، موانع و آسیب ها را از دیگر اهداف شورای پروژه مهر برشمرد و یاد آور شد: موفقیتِ پروژه مهر را منوط به برنامه ریزی دقیق و جدیت در اجرای آن است.

وی با تأکید بر ساماندهی صحیح نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و ثبت نام دانش آموزان، ابراز داشت: کارگروه های پروژه مهر باید طوری عمل نمایند تا با بهره گیری از توان و تخصص تمامی همکاران زمینه تحقق اهداف مورد نظر بآغاز سال تحصیلی جدید هرچه بهتر فراهم آید.

واقعی ضمن تشریح مستندات کارگروه های شورای پروژه مهر آموزش و پرورش استان، افزود: تدوین برنامه ای مستمر برای سال تحصیلی جدید به دو صورت مجازی و حقیقی، دریافت و ارزیابی مستندات شورای پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و تبادل نظر و تصمیم گیری در خصوص شیوه نامه پروژه مهر از دیگر مصوبات این نشست است.

پایان خبر/

آخرین مطالب