کدخبر: ۱۳۷٦
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۵

۲۰۰ کلاس درس خراسان جنوبی تا مهرماه به بهره برداری می‌رسد

۲۰۰ کلاس درس خراسان جنوبی تا مهرماه به بهره برداری می‌رسد
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به ۹۱ پروژه در دست اجرای اداره نوسازی مدارس در خراسان جنوبی،‌ گفت: از این تعداد پروژه تلاش می‌شود تا ۲۰۰ کلاس درس تا مهرماه امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، «محمود چاوشان» صبح امروز سه شنبه (۲۷ خرداد) در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: کارگاه خیاطی علم و تقوی دستگردان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان یکی از پروژه هایی مهمی است که امسال به مرحله بهره برداری رسیده است،‌ افزود: ساخت این پروژه از سال 97 آغاز شده بود و 30 درصد از هزینه این پروژه را خیرین پرداخت کرده اند.

وی به توسعه دو کلاس درس مدرسه دهنو بیرجند اشاره کرد و افزود: این پروژه با 100 متر مربع زیر بنا و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در تلاش هستیم که تا مهرماه امسال به بهره برداری برسد.

چاوشان با اشاره به پروژه توسعه دو کلاس درس مدرسه 12 فروردین اسلامیه فردوس هم گفت: عملیات اجرایی این پروژه با اعتباری بالغ بر 220 میلیون تومان آغاز شده است و اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه 91 پروژه خیرساز در سطح استان در دست اجرا داریم تا در سال جاری به بهره برداری برسانیم، افزود: برای تکمیل این پروژه ها به 87 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است که برای تامین این اعتبار، پروژه ها را اولویت بندی کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه تا مهرماه امسال 200 کلاس درس در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد، گفت: تا پایان سال جاری بیش از 300 کلاس درس به بهره برداری خواهیم رساند.

وی خاطرنشان کرد: جشن خیرین مدرسه ساز در صورت مساعد بودن شرایط و فضای جامعه از ویروس کرونا در مهرماه امسال برگزار خواهد شد.

پایان خبر/

آخرین مطالب