کدخبر: ۱۳۵٤
۲٦ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:٤۱

ملاک‌ ارزیابی مدیران بیرجند تعامل سازنده با سازمان های مردم نهاد است

ملاک‌ ارزیابی مدیران بیرجند تعامل سازنده با سازمان های مردم نهاد است
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بیرجند گفت: در سال جاری تعامل و ارتباط سازنده با سازمان های مردم نهاد یکی از ملاک‌های اصلی ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیرجند خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، «سعید برقی» صبح امروز (26 خرداد) در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بیرجند اظهار کرد: موضوع کرونا و مشکلات اقتصادی و اجتماعی که این بیماری در سطح کشور و جهان به وجود آورده است بر هیچ کسی پوشیده نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بیرجند با اشاره به روند افزایشی مبتلایان و آغاز موج جدید کرونا در سطح استان، گفت: با گذشت زمان از آغاز شیوع ویروس کرونا شاهد تغییر علائم این بیماری هستیم و اکنون با علائمی همچون مشکلات گوارشی، درد عضلانی، اختلال بویایی و اختلال چشایی بروز پیدا می کند.

وی با تاکید بر اینکه باید خود را ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بدانیم، ادامه داد: در این مدت سازمان‌های مردم نهاد خراسان جنوبی با اقدامات خود کارنامه درخشانی در مقابله با ویروس کرونا ارائه دادند.

برقی با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد در در بخش های اجتماعی، فرهنگی، افزود: این سازمان های مردمی از ظرفیت های بالایی برای رفع معضلات و بحران‌های اجتماعی برخوردار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بیرجند خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد در هنگام وقوع بحران ها همواره نقشی موثر و کمک رسان داشته اند.

وی با بیان اینکه باید مدیران دستگاه های اجرای شهرستان بیرجند نه در شعار بلکه در عمل به جوانان اعتماد و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده کنند، عنوان کرد: تعامل و ارتباط سازنده با سازمان های مردم نهاد یکی از ملاک‌های اصلی ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیرجند در سال جاری خواهد بود.

برقی در پایان با انتقاد از عدم همکاری بین بخشی مطلوب و شایسته در برخی دستگاه‌های اجرایی، گفت: امیدواریم با همکاری بیشتر دستگاه‌ها و سازمان های اداری شهرستان بیرجند این آسیب برطرف شود.

پایان خبر/

آخرین مطالب