کدخبر: ۱۳٤٦
۲٦ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۵

مدرسه ۶ کلاسه کرامت سرایان به بهره برداری می رسد

مدرسه ۶ کلاسه کرامت سرایان به بهره برداری می رسد
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه مهرماه ۹۹ مدرسه ۶ کلاسه کرامت سرایان به بهره برداری می رسد، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاروان، «محمود چاوشان» پیش از ظهر امروز دوشنبه (۲۶ خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات اجرایی مدرسه 6 کلاسه مسکن مهر سرایان از هفته آینده آغاز خواهد شد و زمان بهره برداری این پروژه بستگی به زمان تامین اعتبارات مورد نیاز آن دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: 30 درصد از هزینه تمام شده ساخت این پروژه را خیران و 70 درصد آن را دولت پرداخت خواهند کرد و امیدواریم با ساخت این مدرسه به بحث تحصیل و آموزش دانش آموزان سرایان کمک کرده باشیم.

وی با اشاره به ساخت مدرسه 6 کلاسه کرامت سرایان گفت: تعهد خیرین برای ساخت این مدرسه 200 میلیون تومان است و تا مهرماه امسال به اتمام خواهد رسید و در مجموع این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان ساخته می شود.

چاوشان با بیان اینکه همچنین مدرسه چهار کلاسه پروین اعتصامی آرین شهر قاین با همکاری موسسه خیریه پویا همیاران فرهنگ و هنر ساخته می شود، ادامه داد: این پروژه 255 متر مربع مساحت دارد و حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به 600 میلیون تومان اعتبار دولتی برای تکمیلی شدن نیازمند است و با ظرفیت 85 نفر ساخته می شود و امیدواریم با تامین اعتبارات دولتی شاهد به بهره برداری رسیدن آن در مهرماه امسال باشیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همچنین سالن چندمنظوره هنرستان فن آوران قائن با 80 متر زیربنا در دست ساخت است، افزود: 30 درصد از اعتبارات این پروژه را خیرین بر عهده دارند و برای تکمیل شدن به 250 میلیون تومان اعتبار دولتی نیاز است که با تامین آن شاهد به بهره برداری رسیدن آن در مهرماه خواهیم بود.

وی به پروژه اجرایی سالن چندمنظوره مجتبی کاشانی درمیان هم اشاره کرد و گفت: این پروژه 80 متر زیربنا دارد و به 300 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل شدن نیازمند است و امیدواریم اعتبارات دولتی آن تامین شود.

پایان خبر/

آخرین مطالب