کدخبر: ۱۲٦۷
۲٤ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱٦:۰٦

سند توسعه بخش درح شهرستان سربیشه وارد فاز اجرایی شد

سند توسعه بخش درح شهرستان سربیشه وارد فاز اجرایی شد
همزمان با چهارمین روز از هفته جهاد کشاورزی، قراردادی بین جهاد کشاورزی و کمیته امداد خراسان جنوبی برای اجرای سند توسعه بخش درح شهرستان سربیشه منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، «غلامرضا قوسی» صبح امروز (۲۴ خرداد) در آیین انعقاد قرارداد سند توسعه بخش درح شهرستان سربیشه اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری سند توسعه بخش دُرح سربیشه با هدف رفع محرومیت ها و ارتقاء شاخص های برخورداری از مهمترین دستاوردهای سفر معاون اول رئیس جمهوری در ۱۵ مهرماه ۹۸ به استان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به انعقاد قرارداد همکاری با کمیته امداد امام (ره) در راستای گام اجرایی این سند توسعه اشاره کرد و افزود: اجرای ۲ پروژه استخر ذخیره آب و احیای قنات عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای احیا و مرمت ۲۲ رشته قنات سه میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، بیان کرد: سهم هر دستگاه اجرایی در این قرارداد برای اجرای پروژه ها ۵۰ درصد است.

قوسی ادامه داد: همچنین برای احداث ۱۲ باب استخر ذخیره آب ۲۶۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

گفتنی است؛ ۱۵ مهر سال گذشته همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهوری و برگزاری همایش روز ملی روستا و عشایر در این استان، استانداری خراسان جنوبی برای رفع محرومیت از چهار بخش محروم استان، تفاهم‌نامه‌هایی را با چهار دستگاه معین به امضا رساند که یکی از آن‌ها تفاهم‌نامه‌ای بود که در راستای رفع محرومیت و ایجاد شاخص‌های توسعه در بخش درح شهرستان سربیشه با کمیته امداد امام خمینی(ره) امضا شد.

پایان خبر/

آخرین مطالب