کدخبر: ۱۲۵۰
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱٤:۰۷

زورخانه اسلامیه فردوس و طبس به زودی افتتاح می شود

زورخانه اسلامیه فردوس و طبس به زودی افتتاح می شود
رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه زورخانه اسلامیه فردوس و طبس به زودی افتتاح می شود، گفت: ۲۳ زورخانه فعال در خراسان جنوبی وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، «مهدی قمری» صبح امروز (۲۲ خرداد) در دیدار جمعی از پهلوانان و باستانی‌کاران بیرجند با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: با وجود اینکه از بهمن ماه سال گذشته مسابقات ورزش باستانی و زورخانه ای تعطیل شده است اما ورزشکاران باستانی خراسان جنوبی موفق به کسب ۸۸ مدال کشوری شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه مرشدان و ورزشکاران باستانی استان از بهترین های ورزش باستانی کشور هستند، گفت: ۲۳ زورخانه فعال در استان نیز وجود دارد و همچنین ۲ زورخانه در اسلامیه فردوس و طبس نیز آماده بهره برداری است که به زودی افتتاح خواهد شد

وی بیان کرد: در حال حاضر احداث ۱۱ زورخانه با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۷۰ درصد در سطح استان خراسان جنوبی در دست اجرا است.

قمری با اشاره به اینکه در زمینه ورزش‌های زورخانه‌ای حدود ۲ هزار نفر در استان فعالیت دارند اظهار کرد: از این تعداد ۶۰۰ نفر ورزشکار ساماندهی شده داریم.

رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌ جنوبی ادامه داد: خراسان جنوبی به نسبت جمعیت بیشترین ورزشکار در رشته ورزش پهلوانی را در سطح کشور دارد.

پایان خبر/

آخرین مطالب