کدخبر: ۱۲٤٤
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۹

۳ تفاهم نامه اشتغالزایی و محرومیت زدایی در خراسان جنوبی امضا شد

۳ تفاهم نامه اشتغالزایی و محرومیت زدایی در خراسان جنوبی امضا شد
سه تفاهم نامه «ایجاد سه هزار شغل در قالب خوشه های صنایع دستی، نصب و راه اندازی ۷۵۰۰ واحد نیروگاه خورشیدی و اجرای ۷۵ طرح و پروژه در خراسان جنوبی» با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، «محمدصادق معتمدیان» در این مراسم با بیان اینکه اسفند 98 سند برنامه میان مدت خراسان جنوبی با ۹۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های استان تدوین شد، اظهار داشت: همچنین پروژه مسکن روستایی با ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز پنج هزار واحد مسکونی روستایی در استان خراسان جنوبی افتتاح می شود، گفت: سه هزار واحد مسکونی دیگر نیز تا سه ماه آینده تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد بازگشت مردم به روستاها به خصوص روستاهای مرزی هستیم، گفت: همچنین طی دو سال گذشته پروژه های عمرانی استان چند برابر شده است و امروز ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل باندهای دوم استان اختصاص خواهد یافت.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برای مهار روان آبها و مرمت قنوات استان هم اقدامات خوبی طی دوسال گذشته صورت گرفته است، افزود: برکات این اقدامات امسال خود را در افزایش آبدهی قنوات نشان داده است.

معتمدیان با اشاره به مشکلات کمبود آب شرب در روستاهای استان و آبرسانی با تانکر برای این روستاها، گفت: تا چند ماه آینده سه هزار میلیارد ریال تسهیلات را دریافت خواهیم کرد تا برای تکمیل مجتمع های ابرسانی استان هزینه شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث راه آهن استان آغاز شده است و به سرعت در حال انجام است، گفت: این پروژه طی یک برنامه میان مدت انجام خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان اظهار داشت: امروز شاهد امضای چند تفاهم نامه هستیم، در سال جدید نیز شاهد اعتبارات و پروژه های خوب برای استان خواهیم بود.

پایان خبر/

آخرین مطالب