کدخبر: ۱۲۳۸
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۱

۵ هزار واحد مسکونی در حاشیه شهرهای خراسان جنوبی ساخته می شود

۵ هزار واحد مسکونی در حاشیه شهرهای خراسان جنوبی ساخته می شود
معاون رییس جمهور گفت: به زودی مقدمات ساخت پنج هزار واحد مسکونی در حاشیه شهرهای خراسان جنوبی با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ویژه محرومان آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، «محمدباقر نوبخت» ظهر امروز (۲۲ خرداد) در حاشیه سفر به شهرستان طبس در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: برای تقویت و تکمیل زیرساخت‌های خراسان جنوبی در سفر قبلی به خراسان جنوبی، قول مساعد برای اختصاص ۹۴۰ میلیارد تومان به پروژه های زیربنایی داده شد که تاکنون ۵۴۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون رییس جمهور افزود: تمام همه اعتباراتی که لازم است تا پایان سال به طرح های زیر بنایی استان اختصاص خواهد یافت.

به گفته وی، در خراسان جنوبی ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی را آغاز کردیم که ۲ هزار واحد را در سال گذشته افتتاح کردیم و امروز نیز پنج هزار واحد دیگر افتتاح می‌شود و تا دو ماه آینده نیز مابقی تعهدات اجرایی می شود.

نوبخت از اجرای یک پروژه جدید در حوزه مسکن در استان خراسان جنوبی هم خبر داد و گفت: به زودی مقدمات ساخت پنج هزار واحد مسکونی در حاشیه شهرهای خراسان جنوبی با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلسامی آغاز می‌شود و امروز کلنگ این مهم به زمین زده می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان جنوبی ادامه داد: در حوزه اشتغال نیز ایجاد ۷۵۰۰ فصت شغل از طریق پنل‌های خورشیدی و سه هزار فرصت شغلی در حوزه صنایع دستی در خراسان جنوبی را پیش بینی کرد.

وی ادامه داد: اجرای ۷۵ طرح و پروژه در خراسان جنوبی برای عمران و آبادانی این استان در سال جهش تولید با سرمایه گذاری ۱۲۰۰ میلیارد تومان در دستور کار است که تفاهم نامه های آن امروز با استانداری خراسان جنوبی مبادله شد.

نوبخت با اشاره به اینکه پس از گذشت سه ماه از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۳۴ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی و تکمیل آنها اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: با وجود همه تهدیدات دشمنان و بدخواهان نظام،‌امسال شاهد شکوفایی در کشور خواهیم بود.

پایان خبر/

آخرین مطالب