کدخبر: ۱۱۹۰
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۵

مجموع آمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی به ۸۰۸ نفر رسید

مجموع آمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی به ۸۰۸ نفر رسید
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با مثبت شدن ۲۱ مورد دیگر در خراسان جنوبی آمار ابتلای قطعی به کرونا در خراسان جنوبی به ۸۰۸ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، «کامبیز مهدی‌زاده» ظهر امروز (۲۰ خرداد) در تشریح آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۳مورد آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شده که پاسخ ۲۱ مورد مثبت اعلام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به تفکیک شهرستانی موارد مبتلا جدید کرونا در استان اشاره کرد و افزود: امروز ۱۳ نفر از شهرستان بیرجند، چهار نفر از نهبندان و از شهرستان‌های بشرویه، سربیشه، سرایان و فردوس هر کدام یک نفر به شمار آمار افراد مبتلا به کرونای مثبت جدید در خراسان جنوبی اضافه شد.

وی با بیان اینکه هیچ مورد فوتی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان نداشته‌ایم، ادامه داد: مجموع جان باختگان ابتلاء به کووید ۱۹ از ابتدا تا کنون در استان ۴۶ نفر است.

مهدی زاده با اشاره به اینکه  آمار ابتلای قطعی به کرونا در خراسان جنوبی به ۸۰۸ نفر رسیده است، گفت: تاکنون ۶ هزار و ۷۱۳ مورد آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه ۱۹بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: تاکنون ۷۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در خراسان جنوبی بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

پایان خبر/

آخرین مطالب