کدخبر: ۱۰۸۷
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱٦:۰۱

۱۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی شناسایی شد

۱۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی شناسایی شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی ۱۲ مورد جدید مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: آمار ابتلای قطعی به کرونا در استان به ۷۸۷ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، «کامبیز مهدی زاده» ظهر امروز (۱۹خرداد) در خصوص مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان‌ جنوبی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ مورد آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شده که پاسخ ۱۲مورد مثبت گزارش شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: امروز موارد جدید مبتلا به کرونا در شهرستان سربیشه، بشرویه، قاین و زیرکوه هر کدام ۲ نفر و در شهرستان های بیرجند، طبس، نهبندان و درمیان نیز هر کدام یک نفر شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه هیچ مورد فوتی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان نداشته‌ایم، تصریح کرد: بدین ترتیب آمار کل فوتی استان همچنان همان ۴۶ نفر است.

مهدی زاده آمار مبتلایان به کرونا در استان را ۷۸۷ نفر اعلام کرد و افزود: تا به امروز ۶ هزار و ۵۸۰ مورد آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه ۱۵ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: بیماران از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند.

به گفته وی ۷۲۶ بیمار با حال عمومی خوب ترخیص و یا بهبود یافته‌اند.

پایان خبر/

آخرین مطالب