کدخبر: ۱۰۷۹
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳٦

آیین تکریم و معارفه معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان خراسان جنوبی برگزار شد

آیین تکریم و معارفه معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان خراسان جنوبی برگزار شد
محسن احمدی شوکت آباد به عنوان معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، صبح امروز آیین تکریم و معارفه معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان خراسان جنوبی با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان و همکاران برگزار شد.
محمود چاوشان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم «محمدرضا حافظی» بنیانگذار مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، گفت: مرحوم حافظی یکی از پایه های بزرگ مدرسه سازی کشور است.
وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید»، افزود: این نامگذاری یک نقشه راه برای مسئولان و مردم است و جهش تولید در امر مقدس مدرسه سازی استان با مشارکت بالای خیرین و تلاش جهادی همکاران به ویژه حوزه مشارکت‌های مردمی محقق خواهد شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه بزرگترین افتخارش فعالیت سه ساله در حوزه مشارکت های مردمی بوده است، افزود: در دوران تصدی این مسئولیت، افزایش بحث تعهدات و جذب مشارکت خیران در امر مدرسه سازی را در استان داشتیم.
سید علی طالبی نماینده مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان نیز در این جلسه گفت: در بحث مشارکت های مردمی و خیران همه اعتقاد راسخ دارند که هر پولی لیاقت انجام کار خیر را ندارد و چه بسیار افرادی که می خواستند در امر خیری مشارکت کنند اما به دلایل مختلف شرایط برایشان فراهم نشد.
فرشید جعفری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم در این جلسه با تاکید بر اینکه تلاش و نیت خالصانه کارکنان اداره کل توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس استان مصداق عمل به آیات الهی برای پیشرفت و آبادانی است، افزود: انسان در هر مسئولیت و موقعیتی باید افق دید خود را گسترش دهد و از فرصت ها برای خدمت به مردم و انجام کار خیر استفاده کند.
گفتنی است؛ در این مراسم«محسن احمدی شوکت آباد» به عنوان معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی معرفی شد.

پایان خبر/

آخرین مطالب