کدخبر: ۱۰٦۷
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱٦

شناسایی ۲۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی/ شمار مبتلایان به ۷۷۵ نفر رسید

شناسایی ۲۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی/ شمار مبتلایان به ۷۷۵ نفر رسید
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی ۲۱ مورد جدید مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: آمار ابتلای قطعی به کرونا در استان به ۷۷۵ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، «کامبیز مهدی زاده» ظهر امروز (۱۸ خرداد) درباره وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان‌ جنوبی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۴ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شده که پاسخ ۲۱ مورد مثبت گزارش شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: امروز از نمونه‌های مثبت مبتلا به کرونا در استان تعداد ۱۵ نفر در شهرستان بیرجند، ۲ نفر فردوس، نهبندان و سرایان هر کدام یک مورد جدید شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فوت ناشی از بیماری کرونا در استان نداشتیم، ادامه داد: تاکنون تعداد فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا در خراسان جنوبی همان ۴۶ نفر است

مهدی زاده بیان کرد: تاکنون از ۶ هزار و ۴۹۹ آزمایش انجام‌شده، نتیجه آزمایش پنج هزار و ۷۲۴ نفر منفی و ۷۷۵ نفر مثبت گزارش شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: از این تعداد ۷۱۸ بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از موارد سرپایی بودند و ۱۱ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند.

وی با تاکید بر ضرورت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: متاسفانه تصـور نادرست مردم مبنی بر برطرف شدن بیماری کرونا و به دنبال آن کاهش خـودمراقبتی از مهمترین دلایل افزایش آمار مبتلایان به کرونا خراسان جنوبی در این روزها محسوب می شود.

پایان خبر/

آخرین مطالب