کدخبر: ۱۰٤۸
۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱٦:۱۸

طرح های فراگیر جوانان خراسان جنوبی حمایت می شوند

طرح های فراگیر جوانان خراسان جنوبی حمایت می شوند
سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌ جنوبی با اشاره به فراخوان حمایت از طرح های فراگیر جوانان خراسان جنوبی، گفت: سقف حمایت از هر طرح استانی ۷۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، «مهدی قناد» امروز (18 فروردین) در ارتباط زنده با خبرنگاران از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با گرامیداشت هفته جوان اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری هفته جوان منحصر به فرد است.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان، ورزش و جوانان خراسان‌ جنوبی از افتتاح تولید ماسک و لباس گان خبر داد و گفت: در این هفته برنامه‌ها از بستر فضای مجازی و ارتباطات آنلاین انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 200 میلیون تومان برای خرید تجهیزات خانه های جوان هزینه خواهد شد، ادامه داد: امسال شکوفایی سازمان های مردم نهاد با همکاری مجمع سمن های جوانان استان در دستور کار است.

قناد بیان کرد: سال جاری در قالب طرح « رویش» ۲۱ اردوی هویتی و گردشگری مبتنی بر راه اندازی کسب و کارهای این حوزه در نقاط مختلف استان برگزار می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان، ورزش و جوانان خراسان‌ جنوبی با اشاره به اینکه امسال تعاونی‌های جوانان با رویکرد نوآورانه تشکیل خواهد شد، گفت: تسهیلات کارآفرینی به سازمان های مردم نهاد و تشکیلات قانونی پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه فراخوان حمایت از طرح های فراگیر حوزه جوانان خراسان جنوبی منتشر شده، افزود: در این راستای باید طرح ها فراگیر در حوزه اشتغال، ازدواج و خانواده، مشارکت‌های اجتماعی، اوقات فراغت و آسیب های اجتماعی ارائه شوند.

قناد در پایان عنوان کرد: سقف حمایت از هر طرح استانی ۷۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

پایان خبر/

آخرین مطالب