کدخبر: ۱۰٤۲
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۹

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی: طرح خانه ورزش مدرسه در خراسان جنوبی اجرا شد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی: طرح خانه ورزش مدرسه در خراسان جنوبی اجرا شد
عزیزی از تجهیز ورزشی هفت خوابگاه شبانه روزی در مدارس خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در همین راستا طرح خانه ورزش مدرسه برای نخستین بار در استان اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، «حسن عزیزی» صبح امروز (۳۰ اردیبهشت) در حاشیه مراسم توزیع تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و ورزشی در بین مدارس استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به زودی ۲۵ کاروان تجهیزات ورزشی «امید و نشاط» به ارزش ریالی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای خانه‌های ورزش روستایی اعزام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به همگانی سازی ورزش در بین جوانان و نوجوانان، گفت: در گام نخست امروز هفت خوابگاه شبانه روزی در مدارس استان به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال تجهیز شدند که این اقلام ورزشی شامل میز تنیس روی میز، دارت، شطرنج و ... است.

وی بیان کرد: در همین راستا طرح خانه ورزش مدرسه برای نخستین بار در خراسان جنوبی انجام می شود.

عزیزی ادامه داد: در حال حاضر ۳۰۵ خانه ورزش روستایی داریم که برنامه امسال در حوزه توسعه ورزش روستایی این است که به ازای هر سه هزار نفر جمعیت روستایی بتوانیم یک خانه ورزش روستایی را تجهیز کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۳ پروژه نیمه تمام ورزشی استان نیازمند ۸۵ میلیارد تومان اعتبار است، افزود: از این میزان ۳۷ پروژه ورزشی در سال جاری با اعتبار پیش‌بینی شده ۲۴ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی در پایان گفت: از ۳۷ پروژه قابل افتتاح سال جاری ۱۳ پروژه در سالروز فتح خرمشهر  بهره برداری خواهد شد.

پایان خبر/

آخرین مطالب