کدخبر: ۱۰۲۵
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۸

پایگاه اطلاع رسانی فهما در ۲۰ استان کشور راه اندازی شد

پایگاه اطلاع رسانی فهما در ۲۰ استان کشور راه اندازی شد
حجت الاسلام ارزانی از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی فهما در ۲۰ استان کشور خبر داد و گفت: با راه اندازی این پایگاه های استانی زمینه بهره مندی از تجارب دیگر استان ها فراهم می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم خاوران، پایگاه اطلاع رسانی فهما استان خراسان جنوبی، پیش از امروز (۱۲خرداد) از طریق تماس تصویری با حجت الاسلام والمسلمین «حبیب رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و با حضور جمعی از مسئولان خراسان جنوبی در بیرجند رونمایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین ارزانی در این ارتباط تصویری گفت: سال گذشته طرح‌های فرهنگی و هنری مختلفی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرا شد که یکی از این طرح‌ها، طرح ملی فهما بود که خراسان جنوبی با توجه به جایگاه ویژه، بسیار خوب درخشید.

وی به راه اندازی پایگاه‌های اطلاع رسانی فهما در مراکز استان‌ها اشاره کرد و افزود: تاکنون در ۲۰ استان کشور پایگاه اطلاع رسانی فهما راه اندازی شده است؛ این پایگاه ها زمینه بهره مندی از تجارب کانون‌های فرهنگی هنری دیگر استان ها و طرح‌ها و ایده‌های خلاق را فراهم می‌کند.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم قدم موثری در حوزه فرهنگ و هنر برداریم باید پایگاه اطلاع‌رسانی اطلاعات و اخبار کانون‌ها در سطح استان‌ها راه اندازی و خدمات و فعالیت‌های انجام شده در این سامانه‌ها اطلاع رسانی شود.

گفتنی است، پایگاه اطلاع رسانی فهمای استان خراسان جنوبی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری استان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، معاون اداره کل اوقاف استان، مدیرکل حوزه هنری استان، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، معاون آموزش و پرورش استان و نمایندگان برخی از ادارات و نهادهای فرهنگی از طریق ویدئو کنفرانس با حجت الاسلام والمسلمین «حبیب رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افتتاح شد.

پایان خبر/

آخرین مطالب