کدخبر: ۹٦٤
۰۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:٤۵

«فرخنده» فرمانده جدید سپاه سرایان شد

«فرخنده» فرمانده جدید سپاه سرایان شد
طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی، سرهنگ «علی فرخنده» به عنوان فرمانده جدید سپاه پاسداران شهرستان سرایان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نسیم خاوران، آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان با حضور فرماندار، امام جمعه و فرماندهان سپاه پاسداران ادوار گذشته، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و جمعی از مسئولان و بسیجیان پیش از ظهر امروز (۸ خرداد) در حسینیه سیدالشهدای این شهرستان برگزارشد.


سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به شرایط متاثر از ویروس کرونا گفت: وحدت و انسجام یکی از آزمایش هایی بود که نظام مقدس جمهوری به واسطه ویروس کرونا از این امتحان موفق و سربلند بیرون آمد.


وی تلاش برای تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی به عنوان یک حقیقت ماندگار را از کارهای اصولی و ارزشمند فرماندهان قبلی و فعلی سپاه شهرستان عنوان و با اشاره به نقش موثر سپاه در مجموعه مدیریت کشور بیان کرد: انقلاب اسلامی در مسیر خود با تمام رویش ها، باچالش هایی نیز روبرم است و رسالت این مجموعه، حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و جلوگیری از آفت ها و پرهیز از توقف در این مسیر است. 


وی همچنین گفت: مجموعه سپاه پاسداران با اراده ای مستحکم در مسیر سختی ها و مشکلات ایستادگی و با قطب نمای ولایت فقیه در مسیر پرورش الگوهای مقاومت به دنیا تلاش می کند.

همچنین حجت الاسلام «علی اکبر سنجری» امام جمعه سرایان در این مراسم از تلاش‌های مجموعه سپاه قدردانی کرد و افزود: سپاه پاسداران، مجموعه ای مردم دار و همراه مردم بوده و هست و این همراهی با مردم روز به روز بر توفیقاتشان افزوده است.

وی با تقدیر از فرماندهان قبلی، وظیفه سپاه را حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و نگه داشت دستاوردهای آن دانست.

«ابراهیم رسولی مقدم» فرماندار سرایان هم با تقدیر از فعالیت‌های مجموعه بسیج و سپاه پاسداران، وجود شهرستان سرایان به عنوان شهری امن در کویر گسترده را از ثمرات و مداخله های  مناسب سپاه عنوان کرد و با بیان خدمات قرارگاه جوادالائمه شهرستان، از نقش پررنگ این قرارگاه در توزیع عادلانه خدمات به نواحی شهری قدردانی کرد.

وی از ماموریت سپاه در صحنه مدیریت دنیا در حوزه اقتصاد توام با دیپلماسی بین الملل و با وجود شرایط تحریم و صد درصد مقابله ای با نظام مقدس انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی موفق  یاد کرد که توانست تولیدات کشور را تحت عنوان محموله های بنزین از مسیر و مجاورت کشورهای متخاصم با اقتدار و صلابت عبور دهد که نشان از مدیریت منسجم و وجود وحدت درونی کشور دارد .

در پایان مراسم ضمن تقدیر از خدمات سرهنگ «محسن امانتی» فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان، سرهنگ «علی فرخنده» به عنوان فرمانده جدید سپاه پاسداران شهرستان سرایان معرفی شد. همچنین در این مراسم مسئولان حفاظت و اطلاعات سپاه پاسداران شهرستان سرایان نیز تودیع و معارفه شدند.

پایان خبر/

آخرین مطالب